Програма «Сервіс по-вінницьки — європейський сервіс», затверджена міською радою, передбачає низку заходів, зокрема, вивчення стандартів обслуговування населення у сфері торгівлі та послуг, а також публічного контролю за їх виконанням.
— Протягом трьох місяців ми пропонуємо керівникам закладів сфери обслуговування незалежно від форм власності, ознайомитися зі стандартами сервісу, — каже заступник директора департаменту адмінпослуг Вінницької міськради Людмила Перова. — Семінари і тренінги — безплатні. Маємо свою програму, але готові дослухатися до пропозицій учасників і доповнити її додатковими заняттями на запропоновану ними тематику. Охочим необхідно лише знайти час для занять і заповнити заявку учасника.
За словами співрозмовниці, ініціативу міськради підтримали представники низки відомих вітчизняних компаній. Вони проводитимуть навчання. Крім того, деякі тренінги курируватимуть зарубіжні фахівці з міст — побратимів Вінниці. «Для нас важливо, щоб вінничани і гості міста відчували, що їх обслуговують, як кажуть, по-людськи, а це і є основна вимога європейського сервісу, — наголошує Людмила Перова. — Тому й взяли на себе зобов’язання допомогти представникам малого і середнього бізнесу, зайнятим у сфері обслуговування, вивчити досвід вітчизняних і зарубіжних організацій».
Після занять проводитимуть публічні перевірки за участю місцевих ЗМІ. Здійснюватимуть їх за методикою «таємного покупця». Його «озброять» спеціальною анкетою. У першому пункті йдеться про ввічливість та доброзичливе ставлення до клієнта. Перевірятимуть якість обслуговування і все, що стосується роботи з клієнтами. Такі перевірки зможуть замовити керівники тих закладів, які візьмуть участь у програмі. Це дасть можливість виявити недоліки у роботі персоналу та поліпшити якість обслуговування.