Сьогодні у кримських працівників структури «Укрпошти» передплатні жнива: всі сили кинуто на те, щоб жителі півострова мали можливість одержувати оперативну інформацію з найоб’єктивніших ЗМІ, лідером серед сотень яких по праву є парламентський «Голос України», — каже директор кримської дирекції «Укрпошти», почесний зв’язківець України, кандидат технічних наук, член-кореспондент Академії зв’язку України, заслужений працівник сфери послуг Криму Олександр Сосін (на знімку). Зазначивши, зокрема, що нині активній передплаті заважають труднощі її тендерної оплати в мережі бібліотек і, безумовно, інфляція, зубожіння народу.

Насамперед Олександр Михайлович дякує всім «поштовим голубкам», які виконують свою роботу чесно й відповідально. Тим, хто в будь-яку погоду, у спеку і холод, безупинно з 1802 року — часу відкриття першої пошти в Сімферополі — приносить нам добрі звістки від рідних і близьких. «Ніякі SMS-повідомлення й електронні видання традиційних листів і газет нам не замінять! Поки є такі листоноші — держава існує надійно». Сьогодні, крім традиційних, у кримській дирекції активно впроваджуються нові прогресивні види послуг: виплати переказів за системою «Вестерн-Юніон», Інтернет, електронна пошта, доставка рекламних матеріалів, ефективна реалізація товарів народного вжитку, лотерейних квитків, прийом оплати за комунальні послуги, транспортування вантажів у межах України, реалізація телефонних карток, періодичних видань, ксерокопіювання, доставка ліків за замовленням і цілий спектр інших послуг, які стають дедалі різноманітніші й доступніші.

З моменту утворення кримської дирекції «Укрпошти» в 1998 році від надання різного роду послуг обсяг доходів збільшився вчетверо. У працівників підприємства — один із найвищих рівнів середньомісячної зарплати серед обласних дирекцій «Укрпошти». За останні п’ять років вона збільшилася в шість разів. Хоча зараз уже не встигає за темпами інфляції, тому дирекція працює над її підвищенням.

Щоденними зусиллями професійного колективу пошта півострова перетворена на сучасну установу. В усіх філіях функціонує сітьова версія автоматизації бухгалтерського обліку. Впроваджено автоматизовані системи фінансового управління, реєстрації та контролю за проходженням кореспонденції із застосуванням штрих-коду, що дало змогу підвищити якість послуг, доставку відправлень на всіх етапах обробки, забезпечити їхню схоронність. Відомча електронна пошта зв’язує дирекцію з усіма структурними підрозділами. Всі служби й відділи мають свою електронну адресу, завдяки чому максимально поліпшена оперативність одержання службової інформації. Електронні перекази вже давно приймаються не лише у всіх міських, а й у сільських об’єктах зв’язку України і близького зарубіжжя. До місця призначення вони надходять впродовж двох-трьох годин. Скрізь уведено терміновий електронний переказ, термін пересилання якого — півгодини. В операційних залах центрів поштового зв’язку організовано довідково-інформаційну службу.

— Щорічно кримські поштовики обробляють близько 56,6 мільйона листів і бандеролей, більш як 3 мільйони посилок одержують і видають понад 2 мільйони грошових переказів, майже 4,5 мільйона пенсій і грошової допомоги, близько 50 мільйонів періодичних видань, — каже Олександр Сосін. І зауважує, що істотно скоротився й час проходження пошти після того, як Україна перейшла на доставку автотранспортом, відмовившись від залізничного.

З нового року заплановано перехід на нову схему посадових окладів, що сприятиме зростанню доходів працюючих. Дорожчають не лише хліб і бензин, а й газетний папір, послуги друкарень, «Укрпошта» змушена на 60 відсотків підвищити тарифи на доставку періодичних видань передплатникам, які не мінялися з 2001 року, та й її оформлення тепер коштує дорожче. Але, піклуючись про читачів, відзначив Олександр Сосін, «Голос України» зберіг вартість передплати для своїх шанувальників. Важливо й те, що газета продовжує розіграш різноманітних подарунків для своїх вірних передплатників.

Крим.

Фото Андрія НЕСТЕРЕНКА.