Соціальна відповідальність, становлення якої відбувається в Україні, більше притаманна бізнесу. Водночас медіа — це особливий бізнес. До складової соціальної відповідальності входить відповідальність перед працівниками, споживачами та партнерами.

«Зрозумівши наявні проблеми, ми підготували низку змін до закону про рекламу й оподаткування прибутку підприємств. Це — справді чинники стримування, які заважають фінансувати соціальні проекти» — наголосив під час «круглого столу» директор з правових питань МГО «Інтерньюз-Україна» Павло Моісеєв.

Існують зловживання і при використанні соціальної реклами. «Ми бачимо ролики певних політичних сил, в яких ідеться про екологію. Є певні думки Президента, які кваліфікуються як соціальна реклама. Тобто насправді медіа справді перебувають у ситуації, в якій не тільки заробляють гроші, а й використовуються в політичній, економічній боротьбі. Зміни стосовно соціальної реклами вже підготовлені. Будуть розглядатися у Верховній Раді» — повідомив Павло Моісеєв.