Перевізникам похвалитися поки що не мають чим...

Транспортникам Дніпропетровщини до успішних показників своєї діяльності ще працювати й працювати. Статистичні дані за січень—жовтень 2007 року, наприклад, свідчать, що більшу частину всіх пасажирських перевезень виконує автотранспорт.

А загалом тут цифра не дуже справна — на 279,1 млн. осіб перевезено менше, ніж за цей період минулого року. Нарікання на подорожчання пального сприймати важко, бо перевізники в унісон цьому одразу підвищують ціни на квитки. А ось на трамвайно-тролейбусних маршрутах як була ціна 50 копійок за квиток, так і залишається протягом останніх кількох років. Щоправда, й тут помітне скорочення пасажиропотоку. Нещодавній одноденний страйк електротранспортників обласного центру, який спричинили низька заробітна плата та застарілі трамваї й тролейбуси, на яких доводиться виконувати перевезення, певно, додав у звітний період солідний мінус. Що ж до Дніпропетровського метрополітену, то, зважаючи на давню консервацію його подальшого будівництва, він фактично працює збитково. Хоча є «світло в кінці тунелю»: «Євро-2012» все ж допоможе завершити проходження спроектованої траси.

Михайло СКОРИК.

Дніпропетровськ.

Усі розпорядження — на офіційному сайті

Відтепер усі розпорядження Тернопільської облдержадміністрації (крім тих, що мають спеціальні грифи) оприлюднюватимуться на її офіційному сайті. Сторінки в Інтернеті відкриють також районні держадміністрації. За словами керівника області Юрія Чижмаря, це сприятиме прозорості дій влади, відновленню довіри населення. Органам місцевого самоврядування рекомендовано оприлюднювати на своїх веб-сайтах, у пресі, на спеціальних стендах проекти рішень рад щодо продажу земельних ділянок, використання спільного майна, капіталовкладень, формування бюджету.

Любов ЛЕВИЦЬКА.

Тернопільська область.