Нещодавно в Києві проходив турнір з міні-футболу серед компаній туристичної галузі. Його організатором виступив столичний туроператор «Анекс Тур». Команда «Голосу України» також брала участь у ньому і, до речі, зайняла друге місце. Під час турніру нам випала нагода познайомитися з генеральним директором «Анекс Туру» в Україні Гюндогду Мехметом. Він видався доволі цікавою людиною, котра щиросердно вболіває за свою справу. Отже:

— Кажуть, вашій компанії виповнилося 10 років. Як почуваєтесь на туристичному ринку?

— На початку цього весняно-літнього сезону, у березні, в розкішному готелі «Титанік 5*» у Туреччині, зібралося багато наших друзів, партнерів та гостей з України, Росії, самої Туреччини та інших країн, щоб привітати нас із ювілеєм. Маючи за плечима десятирічний досвід роботи, нині ми посідаємо одну з провідних позицій на туристичному ринку Росії та України за напрямками Туреччина та Єгипет. Щодо України, то в нинішньому сезоні ми розширили географію польотів, і сьогодні наші офіси гостинно відчинили двері у Києві, Харкові, Донецьку та Львові.

Ми не працюємо з туристами напряму, але наш продукт можна придбати в будь-якій турагенції України. Звичайно, є агенції та мережі, які контактують з нами більш плідно, інакше кажучи — наші лідери продажів. Загалом клієнт може прийти в будь-яку агенцію свого міста і сказати, що бажає поїхати на відпочинок через туроператора «Анекс Тур». Всі наші ціни, які нічим не відрізняються від пропозицій на наш турпродукт в агенціях, також містяться на нашому сайті. Підібрати самостійно для себе відпочинок досить складно, необхідна професійна допомога менеджера, але якщо ви знаєте конкретно готель, куди бажаєте поїхати, неважко дізнатися вартість відпочинку і придбати путівку в агенції.

— Як ви оцінюєте український туристичний ринок порівняно з європейським?

— Українська галузь ще тільки вбивається у колодочки, лише стає на ноги. Не секрет: у Росії сьогодні туризм розвинений більше. Взяти хоча б ту ж саму літературу з туризму чи інфраструктуру галузі. Потреби клієнта також відрізняються. Ну, і розміри ринків дуже відмінні. З Європою різниця в цих аспектах дещо більша. Щодо цін, то, зазвичай, вартість відпочинку в Туреччині для українського ринку завжди була вищою, ніж у Європі. Та за останні роки ситуація приємно змінилася. Наприклад, існує ряд готелів, які пропонують відпочинок дешевше, ніж у Європі. Є готелі, які раніше працювали виключно з європейським клієнтом, а сьогодні вже відкриті для наших туристів. Вітчизняний ринок помітно росте та розвивається. Наприклад, у цьому сезоні туристи почали планувати свій відпочинок заздалегідь, приділяючи більше уваги рівню сервісу. Поступово відживає своє словосполучення «гаряча путівка». Споживачі зрозуміли, що не варто чекати відпочинок за 299 у. о. Хоч іноді туристам може здаватися, що краще зекономити на готелі і дешево купити тур, та потім агенція і ми втрачаємо клієнта — його відпочинок і враження про нас як про туроператора зіпсовано. Тому ми не пропонуємо неякісні готелі, хоч би якою привабливою була їхня ціна.

— Що робиться для того, щоб забезпечити клієнтам якісний та комфортабельний відпочинок? Які нововведення ви плануєте?

— Думаємо відкривати нові офіси в Україні, залучати до співпраці нові агенції. Також є плани щодо розширення асортименту, розглядаємо перспективу відкриття нових туристських маршрутів з України. З кожним новим роком ми пов’язуємо свої нові плани, мрії, надії. І, безумовно, їх реалізація головним чином залежить від того, наскільки ми забезпечимо нашим клієнтам якісний та комфортабельний відпочинок. Саме тому наш постійний клопіт — це вдосконалення туристичного продукту та сервісу. Завжди хочеться бути кращими для наших клієнтів. Користуючись нагодою, запрошуємо всіх відвідати казковий Єгипет та сонячну Туреччину разом з нами.

Інтерв’ю взяв Сергій МЕЛЬНИК.