Побачити його можна, проїжджаючи від станції «Золоті ворота» до «Лук’янівської». Спочатку, коли на стіні темного тунелю бачиш жирафів, що біжать поруч із потягом, нововведення вражає. Пасажири переглядаються, перевіряючи, чи всі бачать «це», чи барвисті картинки, що біжать, — результат спекотного літа і перевтоми.

Як розповіли у прес-службі Київського метрополітену, незважаючи на всю видовищність такої реклами, її технологія проста: на стінах тунелю картинки розвішують покадрово і підсвічують під певним кутом. Потяг має їхати з чітко визначеною швидкістю, і тоді у пасажирів вагонів, які проїжджають повз, створюється ілюзія руху картинки. «Від того, як відреагують на нову рекламу пасажири, залежить, чи використовуватимуть її надалі».