Війна за гектари
Сто двадцять гектарів землі у місті Кам’янці-Подільському на Хмельниччині досі належать неіснуючим військовим частинам. Такі чималі території вивільняються унаслідок реформування та скорочення Збройних сил України.
— Ось уже чотири роки ми не можемо вирішити питання з цією землею, — коментує ситуацію міський голова Кам’янця-Подільського Олександр Мазурчак. —Як і з майном колишнього понтонного полку. А його там вистачить на дві дивізії! Було б раціонально використати майно для підрозділу Міністерства з надзвичайних ситуацій, десь 90 відсотків годиться для цього. Здавати в металобрухт, на мою думку, нерозумно. Та ж сама історія з землею, яку займала колишня артбаза. Її також можна було б ефективно використати, ця територія в межах міста, навіть не дуже далеко від центру. Міська влада неодноразово зверталася до керівництва Міністерства оборони. Але жодного рішення досі не прийнято.
Віра ШПИЛЬОВА.
Хмельницька область.
У столичному метрополітені очікується поповнення
Менше як за 5 років у київському метро побудують 20 нових станцій. Принаймні так каже його начальник Петро Мірошников. Для порівняння: сьогодні столичний метрополітен налічує 45 станцій, що їх будували цілих 46 років. Щоб укластися в термін, для будівництва колій залучать нові компанії. Вже оголошено тендер. Взяти участь у ньому зможуть усі, в кого є такий досвід, відповідна техніка і бажання.
— За нашими даними, нині ми експлуатуємо 57 кілометрів колій і плануємо збільшити протяжність метрополітену майже на 50 відсотків, — сказав Мірошников на прес-конференції в Києві. При цьому найдовша дільниця виллється місту в 5 млрд. гривень.
Ще одне нововведення — повне поновлення рухомого складу на економічніші і сучасні вагони змінного струму. — Увесь світ уже перейшов на цей тип вагонів, — зазначив Петро Мірошников. — Вони мають можливість під час гальмування виробляти електроенергію.
Купуватимуть їх за кордоном. Де саме, поки що не уточнюють. Відомо лише, що такі вагони виготовляють у Канаді, Франції, Німеччині та Японії.
Начальник метрополітену також сказав, що всі витрати на новинки не позначаться на ціні проїзного жетона. Хоча і не приховує, що через низьку ціну за проїзд метро має збитки. Поки що їх компенсує міська влада, тому київське метро і надалі залишиться найдешевшим у світі.
Наталія ОВДІЄНКО.