Своє п`ятнадцятиліття Рівненський навчальний центр Державної служби зайнятості зустрів у новому приміщенні. Він об’єднав усі рівненські навчальні бази центру, що значно поліпшить організацію навчального процесу, умови та якість навчання слухачів і роботи всього педагогічного колективу.
Новий центр, який одночасно може прийняти майже 170 слухачів (знайдуть себе тут також люди з обмеженими фізичними можливостями), оснащений сучасними засобами навчання, тут використовують курсове навчання. А тому за короткий термін можна підвищити кваліфікацію чи опанувати одну з 23 робітничих професій, які мають попит на ринку праці області. Причому, на відміну від ПТУ, в центрі цілорічно навчають доросле населення.
— Навчальні плани і програми відповідають вимогам кваліфікаційних характеристик за професіями, адаптовані до конкретних умов виробництва та передбачають до 70 відсотків годин виробничого навчання. Матеріально-технічна база — сучасна, обладнання таке ж, як у роботодавців. Отож знання і професійні навички слухачів максимально наближені до виробництва, що істотно зменшує період адаптації на конкретних робочих місцях, — розповідає директор Рівненського обласного центру зайнятості Іван Ткачук.
Для зручності безробітним, які живуть далеко від Рівного, створено навчальні відділення у райцентрах Сарни, Гоща, селі Олександрія Рівненського району, навчально-консультаційний пункт у Костополі. Ті безробітні, які хочуть відкрити власну справу, можуть розраховувати на навчально-діловий центр підготовки підприємців — структурний підрозділ НЦ, а набуті знання і свої здібності перевірити на так званому тренажері — у навчально-тренувальній
«фірмі» з робочими місцями директора, менеджера, маркетолога, юриста, бухгалтера, побувши деякий час у ролі одного зі співробітників. Упевнившись, що тут їм комфортно, що підприємницька діяльність — це їхнє, після захисту своїх бізнес-планів можуть розраховувати на одноразову виплату допомоги через безробіття для організації підприємницької діяльності.— Навчальний центр Державної служби зайнятості є пілотним в українсько-канадському проекті
«Децентралізація управління професійним навчанням в Україні». Створення дорадчого комітету і дорадчих рад з професій, залучення роботодавців до управління навчальним закладом сприяли налагодженню ефективних зв’язків з ними і дали можливість значно збільшити рівень працевлаштування після навчання — до більш ніж 80 відсотків, — підсумував Іван Ткачук.Рівне.