Громада старовинного Кам’янця-Подільського нарешті отримала
«добро» від уряду на будівництво об’їзної дороги. Про це говорять от уже понад чверть століття. Наразі місто знемагає від транзитного автотранспорту, зокрема важких хур, які рухаються трасою міжнародного значення Житомир—Тереблече саме через Кам’янець. За добу центральним проспектом Грушевського проходить до 28 тисяч машин, свідчать дорожники. Унаслідок цього асфальтне покритя швидко псується, магістраль просідає. А мешканці скаржаться на загазованість, пилюку, шум.Згадані причини, а ще завдання зберегти культурну спадщину національного історико-архітектурного заповідника
«Кам’янець» та національного природного парку «Подільські Товтри» спонукають до якомога швидшого розв’язання проблеми. Кабмін доручив Міністерству транспорту та зв’язку, Укравтодору, Мінекономіки, Мінфіну та Мінбуду до кінця цього року розробити техніко-економічне обґрунтування обходу. Складність прокладення нової магістралі полягає в необхідності будувати міст через глибокий каньйон річки Смотрич, що є найбільш дорогою частиною проекту. Однак дехто із фахівців пропонує використати існуючий незавершений залізничний міст. Потребує докладного вивчення і питання власності земельних ділянок, через які пройде автострада: держава має відшкодувати селянам їх вартість або надати інші.