У ході передвиборної кампанії активно використовуватимуть соціологічні опитування на замовлення, складені на догоду тій чи іншій політичній силі, і чорний піар. Такий прогноз в інтерв’ю «РБК-Україна» озвучив Голова Верховної Ради Олександр Мороз. «Як і раніше, з’являться соціологічні опитування на замовлення на догоду тій чи іншій політичній силі, активно використовуватимуть чорний піар — недостовірну, неправдиву, компрометуючу інформацію про політичних конкурентів», — вважає він.

На думку О. Мороза, суб’єкти виборчого процесу насамперед зроблять ставку на телевізійну рекламу. «...Телебачення використовуватиметься як фактор, що найбільше впливає на свідомість, — сказав він. — До речі, вже кілька місяців на порушення законодавства (ЦВК має спочатку зареєструвати партії як суб’єкти виборчого процесу, і з моменту оголошення виборчих перегонів вони можуть розпочати рекламну політичну кампанію) на телеканалах показують рекламні ролики «Народної самооборони», БЮТ, а недавно — ролик Президента, який порушує законодавство про рекламу щодо пропаганди конкретної посадової особи».