Таким відтепер буде новий глобальний корпоративний бренд найбільшої у світі металургійної компанії Арселор Міттал (Arcelor Mіttal) з новою ідентичністю і дизайном.
Зазначимо, що гігант вітчизняної металургії
«Криворіжсталь» успішно влився в цю компанію під час купівлі акцій підприємства на публічному аукціоні 2005 року.Зустрічаючись з трудовим колективом комбінату
«Міттал Стіл Кривій Ріг», Президент України Віктор Ющенко в присутності власника Лакшмі Міттала заявив, що він дуже задоволений тим, як новий власник вкладає інвестиції у розвиток підприємства, у його енергозберігаючі і природоохоронні технології, у соціальну сферу і підвищення заробітної плати трудящим. Важливо і те, на його думку, що власник не конфліктує з органами місцевого самоврядування міста, а бере участь у розв’язанні гострих міських проблем. «Сьогодні ми заявляємо про те, що являє собою компанія Arcelor Mіttal, чого вона має намір досягти, а також які цінності і керівні принципи нашої діяльності», — зазначив Лакшмі Міттал, її президент і головний виконавчий директор.Він особливо наголосив, що є наміри, щоб позиціонування компанії відображало не тільки їх бізнес-стратегію, а й ту відповідальність, яку компанія несе, будучи лідером у своєму секторі і найбільшою у світі металургійною компанією, що виробляє продукцію у 27, а є присутньою у 60 країнах світу, і в якій працюють 320 тисяч осіб.
«Ми знаємо, що наші позиції в металургійній галузі потребують особливої відповідальності, ми маємо намір встановлювати світові стандарти в галузі з врахуванням потреб майбутніх поколінь», — акцентує пан Міттал.Новий бренд створено навколо теми
«Трансформація майбутнього», що відображає цінності й устремління компанії, котрі базуються на трьох цінностях: стабільність, якість, лідерство.Стабільність — це коли зобов’язання компанії перед навколишнім її світом простягаються далі за фінансовий результат; коли вони поширюються на людей, у яких вона інвестує, на співтовариства, які вона підтримує, і на світ, у якому працює. Довгостроковий підхід є основою філософії бізнесу компанії.
Якість — це орієнтація на стандарти якості завтрашнього дня. Оскільки якість продукції залежить від якості роботи співробітників, яких вона прагне залучити і виростити кращих, котрі зможуть забезпечити хороші вирішення для своїх клієнтів.
Лідерство — це коли є бачення майбутнього, якому створюються можливості щодня. Дух підприємництва привів Арселор Міттал на вершину в металургійної галузі. Нині його мета вийти за рамки того, що світ очікує від металургійної компанії.
«
Металургійна галузь сьогодні займає більш міцні позиції, ніж раніше, — сказав Лакшмі Міттал. — Основні чинники тут — консолідація і глобалізація, що допомагають створити більш стабільне середовище для нашого бізнесу. Ми очікуємо, що Arcelor Mіttal, як лідер у своєму секторі, посяде передові позиції в процесі трансформації».Запуск нового бренда і глобальної рекламної кампанії є важливою частиною процесу інтеграції, оскільки він, на думку пана Міттала, об’єднує всіх співробітників і дає чіткий набір цінностей, які хочуть бачити в компанії весь час.
Кілька слів про компанію. Арселор Міттал є металургійною компанією номер один у світі. 2006 року прогнозний показник сукупного доходу її становив 88,6 млрд. дол. США, а обсяг виробництва сталі — 118 млн. тонн на рік (близько 10% світового обсягу виробництва сталі). Акції Арселор Міттал знаходяться в лістингу фондових бірж Нью-Йорка (МТ), Амстердама (МТ), Парижа (МТР), Брюсселя (MTBL), Люксембурга (МТ), а також низки іспанських фондових бірж: у Барселоні, Більбао, Мадриді (MTS) і Валенсії.