За активну громадську діяльність Група компаній «Фокстрот» нещодавно отримала чергову почесну нагороду — «Бренд року-2007» у номінації «Меценат». А мережу годинників «Секунда», що розбудовується холдингом, відзначили брендом «Народне визнання». Загалом, 24 вітчизняні компанії стали номінантами цьогорічного конкурсу. Переможців визначали споживачі, які віддавали свої голоси за ту компанію, продукція якої їм найбільше до вподоби.

— Нам особливо приємно, що сьогодні у «Фокстроті» бачать не тільки лідера з продажу побутової техніки, електроніки та годинників, — сказав під час церемонії нагородження голова ради засновників Групи компаній «Фокстрот» Георгій Дігам (на знімку). — Звання «Меценат» — свідчення того, що нашу роботу з ветеранами, інвалідами, сиротами помітили.

Нагадаємо, що найпопулярнішим некомерційним проектом ГК «Фокстрот» є недержавні соціальні центри «Перспектива» у житлових мікрорайонах Києва, Донецька, Черкас. Допомогу й підтримку волонтерів компанії там щодня отримують сотні людей. Уже національним став й інший проект «Фокстроту», ініційований спільно з Місією соціальної допомоги дітям Української православної церкви «Велике серце маленького життя». Минулого року у його рамках було започатковано однойменний Всеукраїнський конкурс творчості серед вихованців дитячих будинків, на який відгукнулися майже 13 тисяч дітлахів з усієї країни. У 2007 році продовженням проекту стала довгострокова Комплексна програма підтримки особистісного становлення вихованців дитячих сиротинців, розроблена «Фокстротом» спільно із благодійним фондом «Крона».