Дівчата поволі «цідили» пиво і про щось варнякали. Саме варнякали, бо зрозуміти їх туго заплетену мову було неможливо. Їхні юні голови, запаморочені слабоалкогольними напоями, навряд чи здатні осмислити, яка біда на них чекає завтра. Гіпократ ще казав, що вживання алкоголю та спяніння це добровільне божевілля.

Медики давно бють на сполох: якщо не припинити рекламу «слабких» коктейлів і пива, через десятиліття матимемо покоління, яке лікуватиметься від алкогольної залежності.

Державний інститут проблем сімї і молоді та Інститут соціальних досліджень провели опитування і зясували, що кількість споживачів «слабкого» алкоголю стрімко зростає майже щомісяця. Надто на вихідні й свята. Серед споживачів 76 відсотків становить молодь, з них 67 відсотків дівчат. Кожна пята опитана дівчина і кожен четвертий хлопець у віці 14—18 років вживають коктейлі щонайменше раз на тиждень. Особливо цим зловживають учні профтехучилищ, студенти.

Більшість вітчизняних компаній донедавна випускали напої міцністю 7-8 градусів, а тепер вона перевищує 12. До складу коктейлів, що хвилює найбільше, додають різноманітні барвники, підсолоджувачі та інші смакові домішки хімічного походження. Нині такі коктейлі 15 найменувань виробляють 13 вітчизняних підприємств. А скільки ще пива?!

Потужна рекламна кампанія впливає не тільки на психіку молоді не кожен дорослий може встояти перед спокусою спробувати хімічної речовини в привабливих пляшках.

То що, заборонити їх випуск? Не спрацює, маємо досвід. Слід, вважаю, повести рішучий наступ на рекламодавців.

Наші сусіди доповнили закон про рекламу забороною популяризувати пиво та всілякі слабоалкогольні коктейлі з 7-ї до 22-ї. До того ж російська Держдума сказала «Ні!» розпиттю 12-градусних напоїв на вулицях, стадіонах, транспорті, парках тощо.

Хоча б що робити, аби діяти. Заради здоровя співвітчизників.

На знімку: пють на дитмайданчику. Чи не впали в дитинство?

Фото Андрія НЕСТЕРЕНКА.