Упродовж останніх шести місяців співробітники обласного управління захисту прав споживачів перевірили всі супермаркети Миколаєва. З
’ясувалося, що у великих магазинах грішать тим, що реалізують прострочений товар (понад 50 відсотків усіх порушень), зазначають недостовірну інформацію про продукцію, а часто ціна на ціннику не збігається з ціною в чеку.Як пояснив начальник управління захисту прав споживачів Валерій Дашевський, у разі, якщо покупець знайшов різницю в ціні на товар, то він повинен вимагати розрахунку за меншою ціною. Незалежно від того, де вона зазначена
— на ціннику чи в чеку. Розповів Валерій Владленович і про практику боротьби із з’явленням прострочених товарів на полках супермаркетів у Німеччині. Там власники магазинів вивішують оголошення такого змісту: «За виявлення товару з терміном придатності, що минув, — п’ять євро». Отже, з одного боку, стимулюється активність покупців, а з другого — супермаркет гарантує якісний товар і відкрито заявляє про це.Щоправда, коли начальник управління запропонував вивісити аналогічні оголошення в миколаївських супермаркетах, бажаючих не знайшлося. А результати перевірок свідчать про те, що порушень у великих магазинах не злічити. Лише за останній місяць супермаркету
«Сільпо» пред’явлено штрафних санкцій на суму 11 тисяч гривень, а «Велика Кишеня» оштрафована на 20 тисяч.