У такий спосіб столиця Донбасу може перетворитися на східний хаб для здійснення польотів з України до країн Південно-Східної Азії. Що спричинило дискусію про можливе повернення аеропорту Донецьк з комунальної в державну власність. Але генеральний директор
«Донбасаеро» Олександр Гречко заявив, що регіональна влада поки що більше зацікавлена в його розвитку. Для авіакомпаній, які базуються тут, головне — розширення інфраструктури та якість послуг, а не питання форм власності, — вважає він.Тим часом альянс планує розширити мережі не тільки зовнішніх, а й внутрішніх перевезень, для чого треба буде збільшити парк регіональних літаків. Добре б власного виробництва, тим паче що Україна може їх робити, зокрема Ан-148. Але авіакомпанії
«АероСвіт» і «Донбасаеро» наступного року змушені будуть закупити машини закордонного виробника, оскільки київський завод «Авіант» поки що не може задовольнити цей попит: він готовий виконати тільки замовлення Казахстану на постачання семи суден Ан-148. Проте керівники альянсу підкреслили, що в майбутньому готові поповнювати свій парк літаками українського виробника.