Експерти зазначають, що
«АероСвіт», якому не вдалося побудувати власний термінал в аеропорту Бориспіль, в альянсі з «Донбасаеро» зможе реалізувати свої плани — створити східний хаб у Донецьку. І хоча можливості учасників об’єднання різні, воно вигідне обом сторонам. Приміром, фахівці відзначають, що головна проблема «Донбасаеро» — поганий маркетинг: у минулому компанія намагалася відкрити нові рейси, але більшість з них виявилися збитковими. Компанія «АероСвіт» — сильніший гравець, ніж «Донбасаеро». Але в результаті такої співпраці перша одержить гарні слоти в донецькому аеропорту, друга — доступ до більш сильного авіапарку й маркетингу. За рахунок стикування з маршрутами «АероСвіту» в Києві «Донбасаеро» розраховує збільшити завантаження рейсів на 15—20%. А «АероСвіт» планує використовувати на рейсах у Дубай, Стокгольм і Гамбург літак «Донбасаеро» Aіrbus-320, що зможе брати на борт більший запас палива без втрати комерційного завантаження.Крім об
’єднання маршрутів і флотів, підприємства заявили про намір спільно інвестувати в розвиток міжнародного аеропорту Донецьк, який входить до шістки найбільших аеропортів України, щомісяця обслуговує понад 200 рейсів і є базовим для «Донбассаро». І хоча обсяг інвестицій не розголошується, але, за даними компаній, тільки на будівництво нової злітно-посадкової смуги буде потрібно 70—100 млн. доларів. З них у держбюджеті на нинішній рік на реконструкцію аеропорту передбачено 140 млн. грн. Це комунальне підприємство має намір за три роки побудувати нову злітно-посадкову смугу завдовжки 4 км, що дасть змогу приймати літаки усіх класів. У майбутньому тут планується будівництво нового пасажирського термінального комплексу.