Підприємства об
’єднали свої флоти і маршрутні мережі. Відтепер у їхньому спільному авіапарку — 28 літаків, маршрутна мережа з 89 напрямками, з них 11 внутріукраїнських, 58 регулярних міжнародних і 20 постійних чартерних маршрутів. У результаті з’явилася можливість оптимізувати витрати і планувати використання суден з огляду не їхньої приналежності перевізнику, а максимальної ефективності експлуатації машин на кожному конкретному маршруті. Але сторони запевняють, що про злиття не йдеться.Генеральний директор
«АероСвіту» Арон Майберг вважає, що на пошук нових форм співпраці спонукає глобальна лібералізація повітряного простору та дедалі агресивніша політика зарубіжних компаній, які працюють на українському ринку. В цьому сенсі унікальні можливості, що їх гріх було б не використати, дає аеропорт Донецьк, розташований у найсхіднішому регіоні України. Звідси до країн Південно-Східної Азії, що мають дедалі більший попит у туристів, не кажучи про інтерес підприємців, якщо не зовсім рукою подати, то принаймні він більш ніж на годину до них ближче, що надзвичайно важливо. Тому стикувальним вузлом для літаків компаній віднині буде не тільки столичне летовище Бориспіль, а й аеропорт Донецьк — ідеально розташований як східний хаб. У цьому статусі він навіть привабливіший за Бориспіль. Таке розташування стикувальних вузлів дозволить альянсу успішно конкурувати не тільки з українськими авіаперевізниками, а й іноземними компаніями, вважає гендиректор «АероСвіту».