У Києві завершився ХХ Тиждень української моди. Вітчизняні та закордонні дизайнери представили своє бачення модних тенденцій осені-зими наступного року. Непросто, певно, думати й фантазувати наперед. Але в цьому є і свій «плюс», стверджують модельєрний тандем Тетяна Земськова\\Олена Ворожбит: «Ми можемо переживати пори року двічі коли готуємо свої колекції і коли насправді за календарем настає весна або зима».

Покази модного тижня йшли в прямому ефірі по телебаченню. Тому долучитися до високої моди могли всі бажаючі. Справді, було на що подивитися. А головне, ідеї вітчизняного прет-а-порте цілком раціоналістичні та придатні до виконання. Щоправда, до широкого споживача така мода у вигляді готових виробів дійде не скоро. Наша легка промисловість до цього не готова. Але модникам не варто сумувати у більшості дизайнерів є в Києві й інших містах свої фірмові бутики одягу.

Андре Тан бачить майбутнє наступного року в такому собі космічному стилі й на високій платформі. Роксолана Богуцька пропонує шкіряний шик і комфорт. Олена Голець теплі дуті парки перетворила на елемент гардероба гірськолижниці та... нареченої. Ліля Пустовіт показала колекцію провінційної ностальгії. Котелки, темні штани з приспущеною посадкою, чорні піджаки з рукавом 3\\4, а з-під них легкі шовкові блузки символ душі...

У рамках Українського тижня моди 30 модних українських дизайнерів показали спільну колекцію, присвячену боротьбі зі СНІДом. Кожен представив по одному червоному образу. Спеціально для цього проекту Фонд «АНТИСНІД» створив соціальний бренд FASHІON AІD. Завтра в розважальному комплексі «Арена» роботи дизайнерів буде продано на благодійному аукціоні. Гроші, зібрані під час торгів, спрямуються на допомогу ВІЛ-позитивним дітям-сиротам.

На знімку: показ колекції Вікторії Гресь.

Фото Дмитра ЛАРИНА (Укрінформ).