Робоча група Комітету з питань свободи слова та інформації доопрацювала до другого читання проект змін до закону про рекламу, які, зокрема, передбачають істотні обмеження — аж до повної заборони реклами алкогольних та тютюнових виробів на зовнішніх носіях, на телебаченні та пресі. Автором запропонованих змін до закону про рекламу є заступник Голови Верховної Ради України Микола Томенко, котрий взяв участь у засіданні профільного комітету. У новій редакції закону пропоновано з 1 січня 2008 року заборонити рекламу алкоголю і тютюну у населених пунктах, а з 2009 року — також і поза населеними пунктами на всій території України. Рекламу тютюну на телебаченні вже заборонено чинним законом, а в новій його редакції передбачається обмежити й рекламу алкогольних виробів, залишивши її лише у нічний час. У друкованих ЗМІ законопроект передбачає заборонити рекламу алкоголю і тютюну з 2010—2011 року.

Під час засідання комітету його голова Андрій Шевченко також повідомив про підписання декларації про співпрацю з метою запровадження суспільного мовлення між Держтелерадіо, Нацрадою з питань телебачення і радіомовлення, парламентським комітетом. Передбачається утворення спільної робочої групи для розробки пакета системних законопроектів про суспільне мовлення.