Від ведучого. На статтю вчителя-методиста Вікторії Миловидової «Доля атестації вирішується залежно від приналежності до «групи» («Голос України» за 16.02.07 р.) надійшли перші відгуки. Тема ставлення до «любимчиків» та ізгоїв під час атестації педкадрів зачепила, як кажуть, за живе.

Публікуємо листа нашої читачки і чекаємо ваших свіжих думок і пропозицій.

Цілком підтримую пропозиції Вікторії Миловидової щодо атестації вчителів. На мою думку, потрібно виробити чіткі її критерії. Справді, серед учителів є чимало новаторів, які через пресу діляться своїми педагогічними надбаннями, їхні учні постійні учасники районних і обласних олімпіад. Вони завжди в пошуку. Атестацію в сільських школах проводять, на жаль, за різними критеріями. Скажімо, у Драбівському районі для того, щоб викладати інші дисципліни у старших класах, треба пройти чергову атестацію, а у сусідньому Чорнобаївському вчителі працюють з урахуванням попередньої.

Дуже часто в сільських ЗОШ педагогічну майстерність учитель удосконалює під час саме атестації. Він бере активну участь у роботі методобєднань, активізує позакласну і виховну роботу тощо.

Та є педагоги з 1-ю категорією, які не лише не мають друкованих праць, а й методичної літератури, конспекти в них з друкованою основою.

Отже, атестаційній комісії для кожної категорії потрібно виробити критерії незалежно від симпатій директора до тієї чи іншої групи.

Драбів Черкаської області.