Учора Конституційний Суд України розпочав розгляд справи за поданням Кабінету Міністрів щодо офіційного тлумачення положень частин третьої, четвертої статті 106 Конституції України. Ця стаття, зокрема, передбачає і скріплення у певних випадках акта Президента підписами Прем
’єр-міністра і міністра, відповідального за акт та його виконання. Однак правовий механізм скріплення акта підписами, зазначається у поданні, в Україні не визначений, що ускладнює вирішення питання стосовно чіткого визначення меж повноважень Президента і Кабміну. Крім того, Конституцією передбачено видання і прийняття актів Президентом, проте ні Конституцією, ні законами України не визначено зміст цих понять.Офіційне тлумачення Кабмін просить дати з таких питань: що розуміється в Конституції під поняттям
«видання» Президентом акта; як співвідносяться у часі в розумінні Конституції видання акта Президента, скріплення його підписами Прем’єр-міністра і міністра, відповідального за акт та його виконання, і набрання ним чинності; чи означає те, що Прем’єр-міністр і міністр, відповідальний за акт та його виконання, зобов’язані скріпити акт Президента підписами; чи відповідатимуть Основному Закону України видані в межах повноважень акти Президента без їх скріплення підписами Прем’єр-міністра і міністра, відповідального за акт та його виконання.