Коли кажуть «балет» — уявляєш витончене танцювальне дійство з тендітними балеринами в пуантах і танцівників-чоловіків, що приголомшують публіку вузькістю танцювальних штанців.

А сучасний балет стирає усталені канони! В цьому можна переконатися на виставі театру «Київ модерн-балет» — «Веронський міф: Шекспірименти», премєра якої відбудеться наступних вихідних на сцені столичного театру імені Франка. Це друга вистава створеного торік театру сучасної хореографії, яким керує відомий європейський балетмейстер Раду Поклітару. У молодого колективу ще немає свого приміщення, вистави показують на різних сценах. Поклітару працював в театрах Росії, Молдови, Латвії. В Україні він відомий постановкою «Сили долі», проектом Фонду мистецтв Володимира Філіпова, а також першою виставою «Київ модерн-балету» — «Кармен-TV».

У новій виставі, на основі пєси Шекспіра «Ромео і Джульєтта», Поклітару створює драматичну історію про феномен театру. На сцені маски, маріонетки, перевдягання. Йдеться ніби про молодих акторів, які вирішили побавитися в шекспірівську історію і раптом усвідомили, що зайшли надто далеко. Чудові танцювальні сцени чергуються з монологами персонажів. До речі, це для артистів, які звикли все передавати мовою свого тіла, перша спроба заговорити на сцені!

Молоді гарні тіла артистів, дивовижні танці під музику Чайковського та Генделя, чудові ренесансні костюми Ганни Іпатьєвої, шекспірівський текст, сценографія Андрія Злобіна мабуть, це все, що має бути в гарному сучасному балеті!