Вітчизняні ЗМІ нерідко слугують полігоном для так званих «інформаційних війн», через що їх звинувачують у зазіханнях на честь, гідність та ділову репутацію учасників конфліктів. Обговоренню цієї проблеми було присвячено Перший всеукраїнський форум медіа-діалогу, метою якого став пошук ефективних шляхів співпраці між представниками преси і PR-фахівцями. Зокрема, на форумі було розглянуто питання стосовно захисту авторських прав та інтелектуальної власності в Україні, відповідальності за недостовірність оприлюдненої інформації, правового статусу інтернет-видань, ролі PR-агенцій та прес-служб організацій у співпраці з редакціями тощо. Учасники форуму дійшли висновку, що для ефективної діяльності мас-медіа необхідно, щоб державні органи, підприємства та громадські організації з повагою ставилися до обов’язків журналістів подавати достовірну, повну та суспільно значиму інформацію, а також не зловживали довірою, яку преса має у суспільстві. Організатори форуму сподіваються, що цей і наступні подібні заходи допоможуть зробити друковані видання ще змістовнішими та цікавішими, а отже, залучити до їх читання дедалі більшу кількість населення.

До речі, за даними агенції Whіtes PR Іnternatіonal, у Великобританії доросла людина в середньому читає майже 10 сторінок періодичних видань на день, причому кількість активних читачів становить 39 відсотків усього населення. У Німеччині друковані періодичні видання читають трохи більш як 11 відсотків населення, прочитуючи щодня близько 8 сторінок. А в Україні кількість читачів друкованих ЗМІ становить лише 2,4 відсотка, які в середньому прочитують приблизно половину сторінки видання за день.