За даними Херсонського обласного управління ДАІ, з початку нинішнього року в краї уже впіймали десятьох водіїв, які сіли за кермо маршруток геть п’яними. І ще 44 пасажирські автобуси державтоінспекторам довелося знімати з маршрутів через серйозні технічні несправності, які лише дивом не призвели до аварій з людськими жертвами.
У прес-службі УДАІ Херсонщини повідомили, що за такі порушення два приватні підприємства-перевізники вже позбулися ліцензій, і ще на двох подано відповідні документи.
Та біда в тому, що «вибулих» замінити немає ким: на маршрути приходять власники таких само старих та заїжджених автобусів із водіями, які мають дуже приблизне уявлення не тільки про культуру обслуговування, а навіть і про правила дорожнього руху.
Муніципальна влада Херсона щосили намагається впорядкувати ситуацію, яка вочевидь загрожує вийти з-під контролю. У міськраді створили робочу групу з оптимізації (читай — скорочення) маршрутів громадського транспорту, обговорюють можливість замінити приватні автобуси транспортом міського комунального підприємства «Херсонкомунтранссервіс». Але й воно новими автобусами похвалитися не може. На їх закупівлю потрібні кошти, а коштів катма що в міському бюджеті, що у приватних перевізників.