Меморандум про співпрацю між трьома сторонами підписали президент ФФУ Григорій Суркіс, президент ПФЛ Равіль Сафіуллін та маркетинг-директор групи «Союз-Віктан» Олександр Сопіт.

У період з 2006 по 2012 рік очікувані інвестиції в український футбол від групи компаній «Союз-Віктан» становитимуть не менш як 15 мільйонів доларів.

Безпосередньо гроші йтимуть на ФФУ та ПФЛ, які їх розподілятимуть. У 2006/2007 році ФФУ отримає від спонсора 4 мільйони доларів. На ПФЛ буде виділено 1 мільйон 400 тисяч доларів.

До речі, Равіль Сафіуллін відзначив, що у зв’язку з отриманням титульного спонсора в цьому сезоні клуби зможуть розділити між собою суму в 750 тисяч доларів. Минулого року ця цифра становила 250 тисяч доларів, і це було вперше, коли за трансляції поєдинків командам платили хоча б якісь гроші.

За меморандумом кошти від групи «Союз-Віктан» мають бути використані так: на розвиток технічної бази і підвищення професіонального рівня гравців національної збірної України; популяризацію пляжного футболу в країні, розвиток і підвищення професіонального рівня гравців національної збірної України; підтримку і розвиток дитячого футболу; технічне забезпечення стадіонів команд-учасниць чемпіонату країни на період сезонів 2006—2007 і 2007—2008, популяризацію футболу шляхом поліпшення трансляцій чемпіонату на всій території України.

Багатьох цікавить, як сприйматиметься таке поєднання футболу з алкогольною продукцією компанії «Союз-Віктан». Олександр Сопіт пояснив, що компанія завжди виступає за здоровий спосіб життя і п’яниці їй не друзі.

«Україні, як і нам, потрібні здорові люди. Зрозуміло, що ми не пропагуємо пияцтво і алкоголізм. А гроші, отримані від продажу алкоголю, це десь 70 відсотків, ідуть до бюджету країни. Решту грошей передаємо на розвиток наших програм і підтримку спорту. Ми зовсім не страждаємо від того, що якась частина населення вживає дешевий алкоголь. Людина питуща нам не цікава».

Отже, чекатимемо регулярних телетрансляцій національного турніру, офіційна назва якого тепер, принаймні на кілька років, така: «СВ — чемпіонат України».

Новий, але добре знайомий

У ФК «Шахтар» змінився генеральний спонсор. Тепер це звання належить компанії «Сістем Кепітал Менеджмент» (СКМ). Про це було заявлено на презентації, що відбулася 20 липня в готелі «Донбас Палас». На ній був присутній і кореспондент «Голосу України».

Генеральний директор ФК «Шахтар» Сергій Палкін та генеральний директор СКМ Олег Попов підписали договір на рік. Тепер форму футболістів прикрашатиме абревіатура титульного спонсора.

До речі, Сергій Палкін і Олег Попов вручили футболки з логотипами нового спонсора Анатолію Тимощуку, Даріо Срні, Ігорю Дуляю, В’ячеславові Шевчуку, Дмитрові Чигринському, Маріушу Левандовському, Андрієві Вороб’ю, Томашу Гюбшману. На цій симпатичній церемонії був присутній і наставник «Шахтаря» Мірча Луческу.

Кажуть, що 90 відсотків акцій ЗАО «СКМ» належать народному депутатові України, президентові «Шахтаря» Рінату Ахметову. Отже, спонсор — новий, але добре знайомий.

Ще в літаку, яким летіли до Донецька, нам удалося поспілкуватися з юним, але вже таким популярним воротарем «Шахтаря» Богданом Шустом. Як відомо, донецький воротар травмував руку і тепер лікується.

— Інтенсивно відновлююся після травми, відвідую процедури і перебуваю під пильним оком лікарів, —сказав мені Богдан — симпатичний, вихований, інтелігентний молодий чоловік. — Виконую спеціальні фізичні вправи. Адже потрібно тримати себе в тонусі. А до футбольних занять стану, якщо все буде гаразд, десь за три тижні.

Отже, в нинішнього воротаря «Шахтаря» чеха Яна Лаштувки спокійні часи, схоже, незабаром минуться. Його конкурент за місце в основному складі серйозно готується повернутися до «основи». Особливо хвилюватися Лаштувка має після своєї вкрай невдалої і невпевненої гри в Одесі в матчі за Суперкубок проти київського «Динамо».

Донецьк—Київ.