«Не спи, не лінуйся, йди на вибори!», «Бабусі голосують, а ти?», «Продаєшся за гречку? Поїв і йди на вибори!» — під такими гаслами минулого четверга під стінами головного корпусу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя відбулася акція з метою заохотити молодь до участі у виборах Президента України. Студенти лежали на розкладачках, спальниках, кариматах, демонструючи, як не треба робити. Адже традиційно на виборах активне старше покоління, а молоді люди здебільшого інертні, вважають за краще у неділю поніжитися в ліжку чи порозважатися.
— Якщо хочемо щось змінити у нашій державі, маємо бути активні, — кажуть четвертокурсники Дмитро Місюк і Дмитро Бабич. — Недавні події показали, що від молоді багато залежить. Тим не менше, дехто із студентів продовжує думати: «Хіба мій голос щось змінить?».
Хлопці свідомі свого вибору. За словами Дмитра Бабича, він стежив за теледебатами, проштудіював програми практично всіх кандидатів з олівцем у руках. Майже всі обіцяють одне й те саме. Тому програми програмами, а треба ще аналізувати, що зробив той чи інший кандидат, хто у його команді, адже новачків серед них мало. Саме за таким принципом Дмитро визначився із своїм кандидатом.
— Річ у тім, що у студентів тепер сесія, — розповідає організатор акції, представник молодіжної громадської організації «АТОМ» Станіслав Абрам’юк. — Хто готуватиметься до іспитів, хто поїде додому, у когось ще якісь плани... Однак важливо при цьому не забувати проголосувати. Минулі вибори, на жаль, показали, що молоді люди здебільшого ігнорують свою участь у виборах. Хочемо переламати цю тенденцію.
Таку саму акцію провели у п’ятницю студенти педагогічного та медичного університетів. До речі, представники Центру політичних студій та аналітики, проаналізувавши програми вісімнадцятьох кандидатів у Президенти, прийшли до невтішного висновку: у них практично не йдеться про молодь.
— На жаль, мало хто дочитується програм чи бере до уваги, хто у команді претендента, — констатує студентський мер Тернополя Олег Грушицький. — Голосують за «картинку» — зображення на білбордах, «клюють» на різні рекламні штучки, тоді як передусім необхідно аналізувати.
 
Тернопільська область.
На знімку: учасники акції закликають ровесників бути активними у виборах.
Фото автора.