Завдання сучасної початкової школи — розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в ній творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності. Цьому сприяє метод проектів, один з видів інтерактивної педагогіки. Уже другий рік його активно впроваджує вчитель-методист гімназії східних мов №1, відмінник освіти, науковий кореспондент Інституту педагогіки АПН Ольга СОЛОМОНЮК.
Цього навчального року вона з учнями розробила проект
«2-Г клас шукає друзів сільської школи». Завдяки ігровій газеті для саморозвитку дітей «Я сам(а)» вони познайомилися із учнями 2-А класу ЗОШ села Софіївська Борщагівка, що під Києвом.Перша зустріч-знайомство відбулася в сільській школі, а нещодавно гості завітали до гімназії.
Коли вчитель підходить до будь-якої справи творчо, відповідально, то і захід проходить цікаво, залишаючи в дитячих душах гарні спомини. Саме так підійшла Ольга Вікторівна до реалізації ІІ етапу проекту. Вона використала інтерактивні технології, які допомогли дітям не тільки ближче познайомитися, а й здружитися.
Другокласники обох шкіл були поділені на п’ять груп, які об’єдналися. Кожна група отримала свій Маршрутний лист і вирушила у мандрівку по станціях:
«Танцювальна», «Пісенна», «Інтелектуальна», «Театральна», «Зроби сам». Мандруючи станціями, хлопчики й дівчата відповідно танцювали, співали, розгадували ребуси, грали у виставі, з глини виготовляли обереги...А потім господарі повели сільських дітей в музеї гімназії (а їх тут аж чотири) і підбили підсумки гри. Жоден з її учасників не залишився без нагород.
На святі в ролі порадників і помічників були старшокласники із організації
«Нова генерація лідерів».Цей захід допоміг учасникам проекту розкрити свої творчі можливості, презентувати себе та поважати інших, адаптуватися до життєвих ситуацій.