Порушення ЗМІ виборчого законодавства в ході парламентських виборів не мали системного характеру, вважає глава Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Віталій Шевченко.

Про це він сказав у середу в Києві на брифінгу за підсумками засідання Нацради цього дня, на якому було затверджено звіт про діяльність мас-медіа під час виборчої кампанії.

В. Шевченко особливо підкреслив, що в розділі, присвяченому доступу суб’єктів виборів до ефіру, дані про порушення практично відсутні, бо їх було дуже мало. Загалом, за словами голови Нацради, передвиборна кампанія цього року була значно чистіша за всі попередні.

Він також повідомив, що на засіданні Нацрада почала розглядати факти порушень, зазначені у звіті, і що деяким телекомпаніям уже винесено попередження.

В. Шевченко відзначив серед компаній-порушників велику кількість державних телерадіокомпаній. За його словами, у більшості випадків ці порушення здійснювалися відповідно до вказівок і розпоряджень Державного комітету телебачення і радіомовлення.

Зокрема, за словами В. Шевченка, керівники державних ТРК одержували вказівки не допускати до ефіру представників однієї з політичних сил, розмістити в ефірі «соціальну» рекламу, в якій був присутній один із суб’єктів виборів...

Відповідаючи на запитання журналістів, член Нацради Андрій Мірошниченко повідомив, що найчастішими порушеннями були: відмова надати інформацію про роботу ЗМІ, пов’язану з виборами, у відповідь на вимоги представників Нацради і розміщення політичної реклами, у тому числі прихованої, коли це було заборонено (до офіційного початку кампанії, напередодні й у день виборів).

Серед інших порушень: перевищення ефірного часу, відведеного для політичної реклами, відсутність повної назви політичної сили в деяких рекламних роликах і низка порушень вимог до змісту цих роликів.

За повідомленнями ЗМІ.