Нещодавно в конгрес-холі Торгово-промислової палати України відбулася церемонія вшанування переможців національного бізнес-рейтингу. Прикметно, що відразу чотири підприємства корпорації «Техноком», яка виробляє харчові продукти торгової марки «Мівіна», стали його лауреатами. До того ж два із них — ТОВ «Еф-Джі-Фуд» (виробництво спецій) і ТОВ «Техноком» (виробництво макаронних виробів) — посіли найвищі позиції у своїх номінаціях.

Досягнення учасників національного бізнес-рейтингу оцінювали за кількома напрямами, включаючи обсяг реалізації продукції, прибуток, продуктивність праці, рівень заробітної плати працівників підприємств. Дані на суд авторитетного журі були надані Державним комітетом статистики України, що підтверджує й особливо підкреслює об’єктивність цього дослідження.

Успіх підприємств, які входять до складу корпорації «Техноком», цілком закономірний. Вироблена ними продукція добре відома не тільки в Україні, а й у багатьох зарубіжних країнах, куди корпорація експортує свої товари. Приправи, вермішель і картопляне пюре швидкого приготування, локшина швидкого варіння, локшина із соусом і багато інших продуктів уже давно увійшли до розряду улюблених продуктів мільйонів споживачів, стали незамінною стравою багатьох родин, дозволяючи заощаджувати час на готування їжі і разом з тим уживати їжу якісну, натуральну, ароматну й корисну.

Корпорація «Техноком» робить усе необхідне для того, щоб її продукція відповідала світовому рівню. Для цього у виробництво інвестуються значні кошти, підприємства оснащені автоматизованим устаткуванням провідних світових виробників, запроваджені передові технології дають змогу виробляти продукти з максимальним збереженням їх корисних речовин.

Багато робить компанія й у соціальній сфері, створюючи персоналу всі необхідні умови для продуктивної праці, повноцінного відпочинку та оздоровлення. В усьому цьому простежується певна закономірність, яку можна по праву назвати стилем діяльності, що у «Технокому» уже давно склався як лідерський. Стиль, що визначає надійність і авторитет компанії як ділового партнера, стійкість його ринкових позицій, перспективи розвитку.

До речі, буквально напередодні вшанування лауреатів національного бізнес-рейтингу з Білорусі надійшла цікава інформація. У рамках республіканського конкурсу «Продукт року» улюбленим продуктом білорусів у номінації «Спеції» стала приправа торгової марки «Мівіна». А трохи раніше в аналогічному заході, що досліджував перевагу українських споживачів, одразу три продукти ТМ «Мівіна» — та само приправа, вермішель і картопляне пюре швидкого приготування — були названі «продуктами №1» в Україні.

Харків.