На пленарному тижні народні депутати мають розглянути 74 питання. Серед них — одинадцять урядових законопроектів та три документи, визначені главою держави, як невідкладні. Про це повідомив Голова Верховної Ради Володимир Литвин на вчорашньому засіданні погоджувальної ради з головами депутатських фракцій, груп та комітетів.

Сьогодні народні обранці мають розглянути низку законопроектів, які вже обговорювались у сесійній залі. Зокрема, вони мають визначитися щодо змін до Цивільного кодексу України (про відповідальність опікуна або піклувальника за порушення житлових та майнових прав підопічних), змін до Закону «Про єдиний митний тариф», до Декрету Кабінету Міністрів «Про державне мито» (щодо нотаріального посвідчення довгострокових договорів найму об’єктів нерухомості), а також визначитися щодо проекту закону про засади функціонування ринку природного газу.

У середу народні обранці розглянуть низку соціальних документів, які передбачають внесення змін, зокрема, до законів «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» (щодо врахування матеріально-побутових умов сімей, які володіють земельною ділянкою), «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» та «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (стосовно сімей військовослужбовців, які загинули в Афганістані). Цього ж дня парламентарії мають включити до порядку денного зміни до Закону «Про Державний бюджет України на 2006 рік» (щодо соціального захисту дітей війни). «Однак з цього питання досі відсутній висновок профільного комітету», — зауважив Володимир Литвин. Він попросив членів комітету не зволікати з його розглядом.

У четвер парламентарії мають розглянути 39 питань, зокрема, у другому читанні проекти законів про дитяче харчування, про тимчасові слідчі та спеціальні комісії Верховної Ради, про мораторій на підвищення цін і тарифів на житлово-комунальні послуги та спожиті у побуті природний газ і електроенергію, послуги громадського транспорту (крім таксі), а також зміни до Закону «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» (щодо допомоги на дітей одиноким матерям).

Сесія має також розглянути п’ять документів з пропозиціями Президента, зокрема: зміни до законів про податок з доходів фізичних осіб щодо оподаткування спадщини, про податок на додану вартість, про порядок направлення підрозділів Збройних сил України до інших держав. Цього ж дня сесія має розглянути й питання ратифікації. А також включити до порядку денного питання про утворення тимчасових слідчих комісій Верховної Ради «Для вивчення обставин купівлі ВАТ «Укрнафта» автозаправних станцій за завищеними цінами, що призвело до вимивання багатьох мільйонів гривень, та для запобігання інших спроб розкрадання державних коштів» і «З розслідування обставин спроби зриву виконання пільгового для України інвестиційного проекту — кредитної угоди між Україною та Японією, спрямованої на будівництво нового терміналу в міжнародному аеропорту «Бориспіль».

Останнього сесійного дня заплановано розглянути сім законопроектів. Зокрема, проект закону про особливості бюджетної підтримки реалізації заходів з енергозбереження у бюджетних установах, про оподаткування житла.

Водночас В. Литвин під час засідання погоджувальної ради звернувся до парламентських комітетів з проханням невідкладно розглянути документи, повернуті з пропозиціями Президента, для того, щоб остаточно визначитися по них, а також розглянути всі питання, які стосуються ратифікації, «щоб жодного не залишилося на розгляді в комітеті». До того ж Голова Верховної Ради нагадав, що Конституція передбачає паритетне призначення суддів Конституційного Суду — Президентом, з’їздом суддів та Верховною Радою. Цей паритет має забезпечити об’єктивність Конституційного Суду, наголосив Володимир Литвин. Він закликав парламентаріїв вносити свої кандидатури на ці посади, якщо не задовольняють подані. У свою чергу, Нестор Шуфрич (фракція СДПУ(о) запропонував запросити до парламенту Генерального прокурора, щоб він дав оцінку заявам Романа Безсмертного стосовно впровадження прямого президентського правління.