Куплена для жнив новенька «Нива» так і простояла під час збирання зернових край поля

«Пощастило» з комбайном закритому акціонерному товариству «Зоря Інгулу» (Баштанський район Миколаївської області). Господарство спеціалізується в основному на вирощуванні фруктів. Але є й землі, де вирощують зернові.

— Купили ми його рік тому, — продемонстрував кореспондентам «Голосу України» непотрібне, як з’ясувалося, для господарства дороге придбання голова правління ЗАТ Сергій Кравцов. — Брали через ТОВ «Торговий дім «Донснаб». Фірма ця у Харкові, але в Україні діє кілька представництв, зокрема, в Одесі. Платили за нього «живими» грішми — 234 тисячі гривень. До того ж за один раз, без розстрочок. Зрозуміло, раділи придбанню — адже це перший і поки що єдиний куплений нами зернозбиральний комбайн. Щоправда, доставили машину з деяким запізненням. Але ми мирилися, він нам узимку не потрібен був. Зважали на становище. Через деякий час доставили жниварку, пізніше привезли причіпний пристрій. Це все було не страшно. Розуміємо, що у виробництві є проблеми. Але в липні застукотів двигун і комбайн зупинився. Викликали представників фірми.

У господарстві на збирання зернових змушені були наймати чужі комбайни і паралельно вести листування з реалізаторами недешевої іграшки. Тому, спираючись на Закон України «Про захист прав покупців сільськогосподарських машин», у «Зорі Інгулу» зажадали відшкодування витрат, понесених за наймання на збирання зернових агрегатів зі сторони, що були оцінені в 21 тисячу 480 гривень. Крім того — попросили «прискорити рішення із заміни двигуна, тому що незабаром має початися збирання соняшнику».

Але й на соняшник також довелося наймати «варягів», що надають технічні послуги зі збирання. А замість заміни движка, що застукотів, «Зорі Інгулу» запропонували здійснити його капітальний ремонт.

— У Харкові є завод, — обурено пояснює свою позицію Сергій Кравцов, — де пропонують капітально відремонтований комбайн із гарантією на рік за півціни нового. Ми могли б пригнати «Ниву», що віджила своє. Стару начинку знімають, залишається одна рама. Нам би її капітально відремонтували і так само красиво пофарбували в зелений колір. Це обійшлося б удвічі дешевше.

А комбайн досі так і стоїть край поля, як монумент.