До реєстратури однієї з районних поліклінік Донецької області зайшов чоловік із трилітровою банкою жовтої рідини.

— Де у вас тут аналізи здають?

Німа сцена.

— Чоловіче, навіщо ж ви так багато? — спохопилася медсестра.

Пацієнт, наче нічого не сталося, спокійно відкрив кришку і почав пити.

— Хильнімо пивця, га, дівчата?

Це лише один із безлічі курйозних випадків, що трапляються у медустановах щодня. Одна моя знайома медсестра розповіла, як до них на прийом прийшла жінка, щоб зробити УЗО.

— Вам УЗО малого тазу, правильно?

— Не такий він у мене вже й малий! — обурено відповіла та. Довелося їй довго пояснювати, що її ніхто не збирався ображати, просто в малому тазі розташовані органи, котрі треба було перевірити.

Справді, пацієнти бувають різні, втім, як і лікарі. Між одними панує злагода, і прийом проходить без «ускладнень». Інші вочевидь ненавидять одне одного, і «температура» у кабінеті раз у раз зашкалює. У результаті хворі пишуть скарги. Як каже та сама знайома, це — їхнє улюблене заняття. У міській поліклініці, де вона працює, є свій місцевий герой, за сумісництвом — постійний клієнт їхнього кабінету. На прийомі він ніколи не висловлює невдоволення, просто відразу подає на них до суду. Останньою його вимогою було таке: «Хочу, щоб лікар виписав довідку, що давала б мені право безплатно лікуватися в будь-якому місті України, а також у Сполучених Штатах Америки». А ще він часто виписує собі ліки сам. Навіщо тоді ходити в поліклініку?

Ще одну скаргу написала жінка, але вже на лікаря-стоматолога: «Вони підсадили мені в зуб хробаків і заразили сифілісом!» Як ви вже зрозуміли, часом нарікання пацієнтів доходять до абсурду. Багато докорів — не за адресою.