День передплатника на черкаському поштамті став святковим ярмарком, де грали троїсті музики, лунали пісні. Тут же представники друкованих ЗМІ один поперед одного привертали увагу потенційних читачів до своїх
«най-найкращих» і «най-найоб’єктивніших» газет.Та найпопулярнішою на святі стала пресимпатична лялька Поштарочка — корпоративний символ
«Укрпошти». «Усівшись» край імпровізованої сцени, вона вітала посмішкою всіх учасників поштово-журналістської веремії. А кореспонденти роздавали черкащанам фірмові редакційні ручки і чашки, розігрували призи, вручали подарунки.«
Голос України» також не пас задніх на «газетній толоці». Біля столика з яскравою рекламною продукцією гуртувалися наші читачі. Добровільні голосоукраїнські помічники дарували кожному передплатникові ювілейні календарі парламентського видання.Відзначили призами на святі й вірних друзів нашої газети. Подружжя черкащан Катерина Данилівна та Антон Олександрович Пальчики 15 років не розлучаються з
«Голосом України». «Ми не уявляємо своїх вечорів без статей на теми історії, культури, без викладу подій у країні та у Верховній Раді, — поділилися ветерани. —Як завжди, ми вже у листопаді передплатили газету на весь наступний рік».Сподобалися всім вікторина від
«Голосу України», безпрограшна лотерея і... наша пісня-гімн, яка стала лейтмотивом заходу.Ярмарок періодики вдався. Його організатори, серед яких й черкаський корпункт, домовилися, що відтепер День передплатника проводитимуть не раз на рік, а щонайменше тричі. А запрошуватимуть на свято не лише лялька Поштарочка, а й найкрасивіші дівчата поштамту...
Черкаси.