Кілька мільярдів пасажирів перевезли за 55 років севастопольські тролейбусники. Нині місто переплетене мережею 14-ти тролейбусних маршрутів довжиною майже 300 кілометрів. Якщо в недалекому минулому на лінії виходило близько двохсот машин, то зараз у кращому разі лише 120. Адже за останнє десятиліття підприємство «Севелектроавтотранс» одержало всього 16 нових тролейбусів за списаних 76.

Тим часом у Севастополі тролейбус практично єдиний вид транспорту, яким безплатно користуються мало не два десятки пільгових категорій населення. Вони становлять до 60 відсотків від загальної кількості пасажирів «Севелектроавтотрансу», а втрати від їх перевезень дотуються з бюджету лише наполовину. Брак коштів позначається на якості рухомого складу, знос машин на сьогодні становить більш як 90 відсотків.

Мало того, стає непридатним обладнання 19 тягових підстанцій, на утримання яких теж коштів не вистачає. А місту, що взяло курс на рекреаційно-туристичний розвиток, украй необхідно не тільки підтримувати, а й розвивати екологічно чистий вид транспорту. Щоб привести в божеський стан складне тролейбусне господарство міста, підприємству сьогодні потрібно майже три мільйони гривень. Не все під силу і Володимиру Головіну, котрий очолює «Севелектроавтотранс» півтора десятка років і є депутатом міськради. Щоправда, із прийняттям закону про статус Севастополя, з’явилася надія, що тепер дещо зміниться на краще у формуванні бюджету міста-героя, а отже, і у фінансуванні його електротранспорту.

Севастополь.