Антимонопольний комітет виявив на внутрішньому ринку охолодженого м’яса птиці ознаки колективної монополії.

За результатами дослідження комітет з’ясував, що сукупна частка найбільших виробників — АТЗТ «Миронівський хлібопродукт» (торгова марка «Наша ряба»), ЗАТ «Комплекс «Агромарс» (ТМ «Гаврилівські курчата») та ЗАТ «Оріль-лідер» — на цьому ринку перевищує 50 відсотків. Ще у серпні комітет звернувся до цих компаній із запитом обґрунтувати наявність між ними значної конкуренції, але доказів, аргументів та розрахунків, стверджують у прес-службі АМК, так і не отримав.

«У десятиденний термін виробники мають надати нам усі матеріали, які можуть довести існування жорсткої конкуренції на ринку. Але в будь-якому випадку, з матеріалами компаній чи без, ми не затягуватимемо з рішенням. Якщо нам доведеться визначатися, не дочекавшись матеріалів — проти цих компаній буде порушено справу за неподання інформації у встановлений строк», — зазначив минулого тижня Голова Антимонопольного комітету Олексій Костусєв.