Залізничникам України

Сердечно вітаю працівників сталевих магістралей з професійним святом — Днем залізничника.

Залізниці — неоціненне надбання України, стрижень вітчизняної транспортної системи. Створені працею багатьох поколінь, вони стали важливою базовою галуззю нашої економіки, без якої важко уявити не тільки нормальне функціонування виробництва, а й наше життя.

У роки утвердження української державності та становлення ринкових відносин трудівники галузі зуміли зберегти національну залізничну мережу, її визначальну роль у пасажирських і вантажних перевезеннях. Реалізація масштабних проектів на залізничному транспорті дала потужний імпульс відродженню машинобудування, промисловості будівельних матеріалів та інших галузей виробництва.

І сьогодні залізничники докладають багато зусиль, щоб забезпечити стабільну і ефективну роботу залізниць, підтримувати у належному стані рухомий склад, колійне і енергетичне господарство, підвищувати якість транспортних послуг. Водночас закладається основа для структурного реформування галузі.

Найцінніше багатство галузі — її кадровий потенціал. Залізничник — високе і відповідальне звання, у якому з’єднані у міцний сплав професіоналізм і дисципліна, організованість, підтягнутість, що межує з воїнською. На залізничному транспорті виросло немало керівників, яким завжди віддаватиме шану Україна.

Верховна Рада України розуміє складність завдань, які стоять перед вами, постійно тримає у своєму полі зору діяльність залізничної галузі, забезпечуючи її динамічний розвиток необхідними законодавчими актами. Ви можете і далі розраховувати на увагу і підтримку законодавчого органу держави.

Бажаю вам, шановні залізничники, дальших вагомих результатів у вашій нелегкій праці, міцного здоров’я, щастя, добра і благополуччя.

Голова Верховної Ради України Володимир ЛИТВИН.

У ритмі руху сталевими магістралями

Своє професійне свято працівники провідної і однієї з найпотужніших галузей країни традиційно зустрічають з вагомими трудовими набутками. Дарма що і тут, як і скрізь у нас, є вагон і візок всіляких проблем. Але залізничники їх долають. Здебільшого самі, без підтримки держави. Приміром, незважаючи на збитковість пасажирських перевезень (за 9 місяців держава за пільгові перевезення пасажирів замість 165 млн. грн. компенсувала Укрзалізниці лише 38,2 млн. грн. — 23,1 відсотка), галузь за три квартали цього року на 1,2 млрд. грн. більше, ніж торік, одержала чистого прибутку. За цей час зросли і платежі до державного бюджету — на 1049,4 млн. грн., кількість вантажних і пасажирських перевезень. З початку року, наприклад, перевезли майже 400 млн. пасажирів, що на 2,6 відсотка більше від минулорічного. І ця позитивна тенденція постійно зростає.

Відрадно, що залізничники мають добре підгрунтя для дальшого поступу. Тільки в наступному році для оновлення рухомого складу планують залучити 3 млрд. грн. інвестицій, здати в експлуатацію 5 тисяч напіввагонів, 25 магістральних пасажирських електровозів, 200 вагонів дизель- та електропоїздів та 156 пасажирських вагонів. Та чи не найголовніше для трударів те, що в 2006-му планують на 25 відсотків підвищити посадові оклади і тарифні ставки працівникам сталевих магістралей. Тож, вітаючи залізничників зі святом, зичимо і далі їм зростати, бути локомотивом вітчизняної економіки.

Володимир ПІДВИСОЦЬКИЙ.