Незалежна кіностудія
«ПРЕ» почала знімати перший стовідсотково український блокбастер про події осені 2004 року. Перед цим організатори проекту (кіностудія «ПРЕ», PR-компанія «Вавилон» та ТМ «Добра вода») оголосили три конкурси: «Народний актор», «Народний сценарій», «Народна назва».Найбільше зацікавила майбутніх глядачів акція
«Народний актор», мета якої — залучити найбільше звичайних людей до створення фільму. Бажаючі заповнили 10 046 анкет, потім група «ПРЕ» відібрала 400 півфіналістів, після відбору визначилося 130 фіналістів. І вже на кінопробах вибрали акторів на головні ролі: Олена Агошкова (Дніпропетровськ), Ірина Марющенко (Харків), Олексій Вертинський (Київ), Михайло Бекоєв (Сімферополь), Олександр Малишев (Київ), Мирослав Гай (Київ), Олексій Бондарєв (Харків), Віта Смачелюк (Київ), Ігор Арнаутов (Харків), Тарас Обеляк (Львів). Цікаво, що анкети надходили не лише з України (найбільше — з Києва), а й з Росії та Білорусі.«
Народний сценарій». З усієї України на адресу режисерської групи надходили десятки листів із реальними та фантастичними історіями осінніх подій. Журі відібрало найцікавіші, на основі яких і написано сценарій. Народні шедеври тепер мають вигляд товстенної книжки з розписаними ролями та ремарками.А ось назва майбутньої стрічки ще невідома. Хоч варіантів багато, вони не вельми промовисті, тому досі триває конкурс на кращу назву. На переможця чекає приз та згадка в титрах.
Фільм зніматимуть протягом 50 днів у Києві, Алушті та Кам’янець-Подільському. Бюджет проекту — до 2 млн. доларів.
Режисер-продюсер Іван Кравчишин запевняє: це буде яскравий і чесний художній фільм, без політики і фальші. Там є любовний трикутник: він любить її, а вона любить революцію. Фільм не про Майдан, а про людей з Майдану.
Фірма
«Практика» на замовлення кінокомпанії «ПРЕ» проводила опитування майбутніх глядачів. Більшість вважають цікавим такий фільм, де є історично-реалістичне підгрунтя, вдала гра акторів і яскравий сюжет, а події осені 2004 року сприймає як символ єднання народу та надій на краще майбутнє. Майже 90 відсотків опитуваних хочуть, щоб у фільмі був щасливий кінець. Це обіцяє величезний успіх, а організатори вже придумали акцію «Народна каса» — кожен бажаючий має шанс заздалегідь придбати квитки до найкращих кінотеатрів країни.