У передмові до українського видання цієї книжки сказано, що у світі виробники давно поділилися на «хороших хлопців» і «поганих хлопців». Погані хлопці дбають лише про свій інтерес, а хороші — ще й про інтерес покупців та цілого суспільства.
Власне, це — соціальна відповідальність, що належить до світових стандартів ведення бізнесу. В Україні теж цікавляться цими стандартами, тому зростає попит на сучасну якісну ділову літературу. Серія «Бібліотека ділових шедеврів від UMC» пропонує українському читачеві книжки всесвітньовизнаних експертів з менеджменту та маркетингових комунікацій, які ніколи раніше не видавалися на пострадянському просторі. Серед них Філіп Котлер, К. К. Прахалад, Марк та Барбара Стефік, Стівен Кові. Першою на полицях книгарень з’явилася книга Філіпа Котлера та Ненсі Лі «Корпоративна соціальна відповідальність». Питання відповідальності бізнесу перед суспільством винесено на обговорення української громадськості порівняно недавно. А західні корпорації вже десятиліттями практикують різноманітні соціальні ініціативи, що приносять користь і суспільству, і власній компанії.
Читачі ознайомляться з досвідом провідних світових компаній і зможуть дізнатися, які переваги дає відповідальне ведення бізнесу, дбайливе ставлення до громадян та оточення. К. К. Прахалад та Венкат Рамасвамі розкажуть читачеві про «Майбутнє конкуренції», принципи якої змінюються під тиском ринку. Марк та Барбара Стефік у своїй праці «Прориви. Історія та стратегія радикальних новацій» поділяться секретами генерування найприбутковіших ідей. А Стівен Кові у своїй книзі «Восьма звичка: від успішності до величі» підійме завісу над загадкою лідерства у бізнесі.
Не випадково виконавець цього унікального проекту — «Книжкове видавництво Олексія Капусти». Видавництво вже довгий час видає популярні ділові часописи («Новий маркетинг», «Управління компанією» та інші).