Про здобутки провідного вітчизняного виробника сухих сумішей «Церезит» компанії «Хенкель Баутехнік», асортимент продукції якої сягає понад 150 найменувань, нині добре знають на багатьох будівельних майданчиках країни. Над якими новими розробками працюють виробничники компанії і що найбільше їх турбує сьогодні? Про це вирішили дізнатися у її генерального директора Володимира Сохи.

— Вироби нашої компанії не потребують особливої реклами, адже сухі суміші значно поліпшують якість та прискорюють темпи робіт. Нині ми пішли далі — розробили систему зовнішньої теплоізоляції будинків, яка дає змогу заощадити до 35 % електроенергії під час її експлуатації. А ще — розширюємо виробництво за рахунок власних інвестицій. Цього року, приміром, плануємо вкласти майже 500 тисяч євро для нарощення потужностей на заводі в Балаклії, що в Харківській області.
— А інвестиційний клімат України сприяє вашим планам?
— Зміни на краще є, але ще далеко до того, щоб бути задоволеним. Зі свого боку все робимо, щоб поліпшувати умови праці в країні, де ми вже вісім років.
— Чи слід очікувати вітчизняним будівельникам нових матеріалів чи технологій від вашої компанії найближчим часом?
— Наша Асоціація виробників сухих сумішей, до якої входять провідні компанії галузі, має кілька програм взаємодії з виробниками цементу, вапна, інших мінеральних компонентів. Для того щоб створити новий компонент чи хоча б зменшити собівартість наявної продукції, потрібно замінити багато імпортних компонентів. Але, на жаль, індустрія сировинних матеріалів в Україні розвивається значно повільніше, ніж виробництво самих сумішей. Інвестиції здебільшого вкладаються в пуск нових ліній «для власних потреб». Щоправда, з корпорацією «Укрбудматеріали» ми уже дійшли згоди в питаннях ширшого впровадження деяких виробництв, зокрема пилекварцу, збагаченого кварцового піску, тонкодисперсної крейди. Ця перспектива гріє не лише нас, а, сподіваюсь, невдовзі наша нова продукція зігріватиме оселі тисяч українців.