Депутатське звернення до міністра транспорту і зв’язку України Червоненка Є. А. 
Про грубі порушення прав та інтересів громадян у пасажирському поїзді № 39 «Севастополь—Київ»
Шановний Євгене Альфредовичу!
31 липня ц. р. я мав нагоду і нещастя бути пасажиром вказаного потягу. За 40-градусної кримської спеки вагон № 20 прибув до Сімферополя вкрай розпеченим. До того ж він виявився технічно несправним і непідготовленим для якісного обслуговування пасажирів. Мова не йде про заплутану нумерацію вагонів (18, 16, 15, 20 і т. д.), підозрілу білизну чи неввічливість провідників. У вагоні № 20 бездіяла вентиляція, пасажирам довелося терпіти нестерпну задуху, не торгували мінералкою та іншими охолоджувальними напоями, радіовузол не працював. Тому за найменшої нагоди, на зупинках, пасажири з ризиком для власного життя вискакували з вагона, щоб ковтнути свіжого повітря. Особливо важко довелося малолітнім дітям, людям похилого віку.
Провідник не міг пояснити ситуацію, проігнорував наше прохання про зв’язок з бригадиром поїзда. Фактично всі купе вагона № 20 виявилися душогубкою на колесах. Подібна ситуація була і в інших. А що казати про плацкартні та загальні вагони! Ви не можете уявити гнів і обурення пасажирів, до того ж обгрунтовані й справедливі, адже грубо порушено їхні громадянські права і життєві інтереси, завдано непоправної матеріальної і моральної шкоди. Практично зведено нанівець наслідки лікування і відпочинку. Після такої жахливої поїздки людям буде важко приступити до нормальної роботи.
Звертатися до вас, пане міністре, вони не захотіли, бо вважають це марним і безперспективним. Ви можете лише здогадуватися про висловлені ними оцінки діяльності безвідповідальних керівників залізниці, та й усієї виконавчої влади на чолі з урядом. Замість сумнівних прожектів, слушно підкреслювали громадяни, треба насамперед відновити елементарний порядок у пасажирському обслуговуванні населення.
Такі недоліки, за свідченням колег — народних депутатів і працівників Верховної Ради України, на жаль, непоодинокі. Вони трапляються і в потягах Одеського, Ужгородського та інших напрямків, куди влітку, природно, зростають потоки пасажирів. Особливо такі порушення неприпустимі на міжнародних маршрутах.
З огляду на викладене, на підставі Закону України «Про статус народного депутата України», пропоную:
а) з’ясувати причини експлуатації технічно несправних вагонів у Севастопольському напрямку і припинити таку небезпечну практику в усій галузі;
б) дати принципову оцінку діям посадовців, з вини яких сталося брутальне порушення прав та інтересів громадян 31 липня — 1 серпня ц. р. у поїзді № 39 (Севастополь—Київ);
в) вжити додаткових ефективних заходів для унеможливлення подібних порушень в екстремальний період на інших напружених маршрутах, забезпечення належних умов для пасажирів усіх видів транспорту згідно з чинним законодавством.
Сподіваюся на розуміння і предметне реагування на порушену проблему, бо вона зачіпає життя, працю і настрої багатьох співвітчизників.
З повагою, Іван МИГОВИЧ, народний депутат України.