Їдучи з Житомира до Києва в маршрутці ТОВ «Автосервіс-Анастасія», автор цих рядків усидів на своєму місці хвилин двадцять. Ноги не було куди подіти, бо переднє сидіння стояло мало не впритул. Тож довелося сісти боком і, виставивши ноги в прохід, з нетерпінням чекати закінчення «комфортабельної» подорожі.
За тиждень до того я їхав до столиці в маршрутці іншого перевізника й жодних незручностей не відчув — між колінами й переднім сидінням навіть лишався чималий «запас».
Виходить, або винен виробник мікроавтобуса (на авто зазначалося, що це «Mercedes-Benz VARІO 512 D»), або річ у «модернізації» салона перевізником. У будь-якому разі маємо справу не з якимось поодиноким непорозумінням: адже в усіх маршрутках ТОВ «Автосервіс-Анастасія», що працюють на маршруті Київ—Житомир, та сама історія з сидіннями — перевірено на собі. Дивно, як такі маршрутки можуть легально (на прохання кількох пасажирів водій видав їм квитки на «бланках» з написом «Мінтранс України», зокрема з номером 635065 серії АКУХ) перевозити людей і куди дивилися й дивляться відповідні контролюючі служби?
Слово іншій стороні
У маршрутках ТОВ «Автосервіс-Анастасія» висять оголошення, в яких зі скаргами та пропозиціями пропонується звертатися за телефоном: 80675033195. Телефоную. Відповідає чоловічий голос і підтверджує, що це ТОВ «Автосервіс-Анастасія». Відрекомендовуюся і прошу прокоментувати ситуацію з сидіннями в маршрутках ТОВ. Коротка пауза... і зв’язок обривається. Всі подальші спроби додзвонитися виявилися марними...
P. S.: Власникам згаданих маршруток — зокрема, з державним номером 064-16 КА — дарую ідею, що їх, безперечно, зацікавить: сидячи у вашому транспорті, стелю головою таки не підпираєш, то чому б не встановити другий поверх сидінь або хоча б кілька лежачих місць на зразок верхніх полиць у поїздах?