— Я приїхав до вас з наради, де вирішували, який конкретно крок до людей має зробити наше міністерство, — сказав на черговій зустрічі з журналістами міністр освіти та науки Станіслав Ніколаєнко.
Міністра хвилює засилля нових підручників.
— З деяких предметів маємо по сім-вісім книжок. Хтось на цьому заробляє ім’я і гроші, а потерпають вчителі та школярі. Є державний стандарт, тож до нього має бути відповідний комплект підручників.
Особливо турбує його і те, що сьогодні лише 52 відсотки дітей охоплені дошкільним вихованням (у сусідній Білорусі, приміром — 85). Але 50 відсотків інтелекту формується до п’яти-шести років.
Зустріч міністра з журналістами проходила в гостинному авіаційному університеті. НАУ — найбільший в Україні навчальний заклад ІV рівня акредитації, котрий за роки своєї діяльності підготував близько 100 тисяч спеціалістів і магістрів, у тому числі для 126 зарубіжних країн, та три тисячі кандидатів і докторів наук. Дипломи цього вузу, де навчається 35 тисяч студентів за 82 спеціальностями, є за кордоном свого роду еталоном, за яким оцінюються дипломи інших вузів. І дивуватися не варто. Адже в НАУ працює майже 40 академіків та членкорів Національної академії наук. Торік творчу групу університету відзначено Державною премією за розробку системи захисту літальних апаратів від блискавки. Зрозуміло, така робота не має національних меж, сприяє зростанню престижу української науки у світі. У НАУ студентів за 13 спеціальностями навчають винятково англійською мовою.
— Не лише як ректор, а й як депутат Київради мушу прямо сказати: сьогодні у столиці не працює тільки ледар, адже кількість робочих місць весь час зростає, — зазначив Віталій Бабак. — Що ж до наших вихованців, то вони «приростають» до високооплачуваного місця роботи ще у процесі навчання.
Коли ж член-кореспондент НАНУ торкнувся стану справ в авіаційному господарстві, в його голосі забринів метал. Чому —неважко зрозуміти. З минулого року НАУ почав на надійній, дороговартісній базі готувати пілотів. Адже 60 відсотків їх досягла пенсійного віку. Та коли звернулися до Державної авіаслужби за сертифікатом, отримали відкоша. Це у той час, як деякі приватні фірми готують віртуальних пілотів для справжніх «Боїнгів» з реальними авіапасажирами у ... трикімнатній квартирі.
 
Київ.