Позитивно оцінюючи та підтримуючи перші кроки нового керівництва країни, спрямовані на наведення елементарного порядку в управлінській сфері, боротьбу з корупцією, наповнення державного бюджету, підвищення соціальних стандартів, учасники слухань звертають увагу на допущені при цьому прорахунки та деякі помилки.
Громадськість турбують відсутність необхідної системності, прозорості та діалогу з суспільством під час прийняття найважливіших рішень, неузгодженість дій в кадрових питаннях, непродумані податкові новації в сфері підприємництва, бюджетної політики, митного і тарифного регулювання, інноваційної та інвестиційної діяльності, спроби керувати економікою адміністративними методами, що призвело до уповільнення темпів зростання ВВП, обсягів промислового виробництва.
Учасники слухань зазначають, що останні укази Президента України «Про лібералізацію підприємницької діяльності та державну підтримку підприємництва» (№ 779 від 12 травня 2005 р.), «Про деякі заходи щодо забезпечення здійснення державної регуляторної політики» (№ 901 від 1 червня 2005 р.), прийнятий з ініціативи народних депутатів, членів фракції ПППУ закон № 7413 про відновлення спрощеної системи оподаткування сприяють поверненню довіри вітчизняних виробників, іноземних інвесторів та поліпшення умов для розвитку підприємництва.
Водночас вказані кроки свідчать про необхідність вироблення і реалізації довгострокової стратегії розвитку України як демократичної правової держави, її інтегрування у світовий економічний процес на засадах конкурентоспроможності економіки та розвиненості державних і громадянських інститутів.
Отже, на часі вироблення і здійснення такої політики, яка при збереженні регулюючої функції держави водночас істотно посилила б ринковий вектор розвитку країни. Йдеться про трансформацію бюджетних ресурсів у чинник сталого соціально орієнтованого економічного зростання, формування ефективного конкурентного середовища та захисту внутрішнього ринку, удосконалення відносин власності і корпоративного управління, захисту прав кредиторів та зниження податкового навантаження, вироблення механізмів модернізації промисловості і енергетичного сектору, якісного поглиблення реформ в аграрному секторі. Необхідні також нові акценти в політиці доходів та поступовому зміцненні позицій середнього класу, пенсійній та житловій політиці, реформуванні системи охорони здоров’я, європейській і євроатлантичній інтеграції, підходах у відносинах з міжнародними фінансовими інституціями та СОТ.
Провідного значення набуває також чинник   якісних змін в українській системі судочинства, її здатності бути гарантом захисту прав і основних свобод громадян. Вдосконалення законодавства у цій сфері та основні заходи, спрямовані на усунення непослідовності попередніх етапів судової реформи, має сприяти підвищенню авторитету судової гілки влади та її незалежності.
Досвід Європейського союзу у здійсненні глибоких перетворень, зокрема приклад останніх голосувань його держав-членів за Конституцію єдиної Європи, засвідчує, що реальний успіх трансформаційних процесів можливий лише тоді, коли реформи та їх результати відповідають інтересам і сподіванням широких верств населення, отримують достатню суспільну підтримку.
Тому учасники слухань підкреслюють, що під час визначення і реалізації нової стратегії потрібні максимальний політичний консенсус, суспільні консолідація і згода щодо основних цілей цієї стратегії та механізмів реалізації її базових засад. А це неможливо без наповнення реальним змістом соціального партнерства в країні, без налагодження і ефективного функціонування діалогу влади, бізнесу та громадянського суспільства. Ми закликаємо Президента, уряд, народних депутатів України, всі громадсько-політичні сили до спільних дій для утвердження принципів верховенства права, законності та справедливості, формування сприятливих умов розвитку підприємництва, забезпечення гідного рівня добробуту і відродження духовності народу України! Ми переконані, що сьогодні влада, як ніколи, потребує підтримки усього громадянського суспільства, адже саме від неї залежить здатність продукувати сигнали політичної толерантності, об’єднавчих намагань і правової сталості. Ми відкриті до співпраці і готові до суспільно-політичного діалогу задля розбудови економічно могутньої, соціально справедливої і демократичної України!
Учасники громадсько-політичних слухань.
4 червня 2005 р.                        
м. Київ.