Кабінет Міністрів, незважаючи на масований спротив деяких народних депутатів, і насамперед керівників металургійної та гірничорудної промисловості, все-таки дав згоду на підвищення тарифів на залізничні перевезення з другого кварталу. Щоправда, вони стосуватимуться лише вантажних перевезень і проїзду у пасажирських вагонах СВ. Зростання в середньому сягає 50 відсотків. Кабмінівці кажуть, що воно найбільше торкнеться експортерів хімічної та металевої продукції (її експортують до 80 відсотків), котрі користуються пільговими тарифами, одержують надприбутки, а до бюджету відраховують копійки. Усе інше начебто осідає в офшорах. Підняття тарифів, як заявила Прем’єр-міністр Юлія Тимошенко, дасть змогу не лише поповнити державну казну (надійде близько 5 млрд. грн.), а й дещо оновити рухомий склад Укрзалізниці, котрий зношений на 70—85 відсотків.
Підвищення тарифів, як запевняють, відбуватиметься поступово, щоб не спричинити інфляцію. Не варто, кажуть, хвилюватися хліборобам і шахтарям: для перевезення зерна та вугілля застосовуватимуть пом’якшуючі коефіцієнти. Це стосуватиметься й тих товарів, для яких підвищення тарифів може спричинити їх виробництво нерентабельним. Тарифи, окрім усього, необхідно вирівнювати, наполягають залізничники, бо у нас перевезення однієї тонни вантажу на півтисячі кілометрів коштує менше семи доларів, у Росії — понад 15, а в Польщі — 34 долари.