Вітчизняний інвестор — ТОВ «Хлібні інвестиції» — планує стати одним з провідних гравців хлібопекарної промисловості України. З цією метою компанія до 2007 року інвестує в свої хлібопекарні виробництва понад 90 млн. грн.

Історія розвитку холдингу «Хлібні інвестиції» налічує вже понад сім років. І сьогодні компанія є одним з провідних гравців хлібопекарної галузі держави. В структуру «Хлібних інвестицій» входить сім хлібопекарних підприємств у різних куточках держави, загальний обсяг виробництва яких у минулому році перевищив 231 млн. грн.
Торік фахівцями компанії було розроблено комплексну Програму розвитку холдингу на 2004—2007 роки. За словами президента ТОВ «Хлібні інвестиції» Юрія Триндюка, компанія планує інвестувати у свої виробництва 94 млн. грн.
Навесні цього року «Хлібні інвестиції» завершують перший етап інвестиційної Програми модернізації своїх виробництв, у рамках якого встановлено нове обладнання на «Севастопольському хлібокомбінаті» (ДП «Цар хліб»), ВАТ «Чернівецький хлібокомбінат» та ВАТ «Бердичівський хлібозавод». Обсяг інвестицій у ці три підприємства становить близько 12 млн. грн. Модернізація виробництва дасть можливість істотно підвищити якість «продукту №1 в Україні», а також збільшити ринки збуту підприємств, що входять до структури холдингу.
Минулого тижня у Севастополі відбулось урочисте відкриття нової лінії з випікання хліба. Це збільшило потужності підприємства на 17,5 т в день. Модернізація підприємства відбувалася за тісної співпраці вітчизняних та закордонних фахівців. А саме обладнання відповідає найвищим світовим вимогам з випічки хліба. На заводі встановлено обладнання німецької фірми «Dіosna», шведської — «Glіmek», а також піч шведсько-чеської фірми «Revent». Загальний обсяг інвестицій в це обладнання становив понад 4,1 млн. грн.
Але ТОВ «Хлібні інвестиції» не обмежуються тільки вкладанням коштів у нове обладнання. За словами Юрія Триндюка, в межах Програми розвитку холдингу значну увагу приділено також інвестиціям у так званий людський капітал. На підприємствах буде реалізовано програму підвищення кваліфікації персоналу. Окрім того, дбаючи про майбутнє, холдинг створює свою науково-дослідницьку базу, куди будуть залучені і вітчизняні, і зарубіжні фахівці хлібної справи.
Нове керівництво Севастополя вітає ініціативу інвестора й уже оцінило його роботу: підприємство справно платить податки, турбується про своїх працівників, середня зарплата на комбінаті — 728 грн. Крім того, нове устаткування виключає зменшення ваги хліба, який виходить з нової лінії лише у відповідності до норм, а не так, як у комерційних структурах, де часто зумисно занижують вагу буханця, щоб у такий спосіб збільшити власний прибуток. Представники компанії запевнили, що значні інвестиції в нову технологічну лінію не позначаться на відпускній ціні продукції й надалі. Мало того, «Царський» — так називається новий сорт хліба — можна віднести до найпопулярніших соціальних сортів.
Саме з такими інвесторами, наголошували представники влади міста, працювати потрібно якомога більше й давати їм широку вулицю. Термін окупності нового устаткування — кілька років, а експлуатувати його без збоїв можна не менше чверті століття. Юрій Триндюк зазначив, що інтереси холдингу не обмежуються Севастопольським регіоном, і завдяки якості та ціні продукції компанія планує завоювати й інші регіони півострова. Мета холдингу в Криму — інвестиції в дане підприємство, а вже хлібозавод сам розширюватиме регіони збуту своєї конкурентоспроможної продукції.
У холдингу не мають наміру зупинятися на досягнутому, розширюватимуть модернізацію усіх семи своїх хлібопекарних підприємств у різних куточках України.
Головною метою керівництва компанії є максимальне наближення вітчизняного хлібовиробництва до сучасних європейських стандартів. Уже днями почнеться реалізація запланованого на поточний рік другого етапу інвестиційної програми на Севастопольському хлібокомбінаті. Очікуваний обсяг інвестицій — 7 млн. грн. За ці кошти капітально відремонтують й оновлять старе устаткування, відкриють кондитерський цех, запустять ще одну потужну лінію з виробництва не менш популярного житнього хліба. Він серед гастрономічного розмаїття останніх років, як і зазвичай, залишається незамінним улюбленим продуктом.
Споживачі всіляко сприяють здійсненню амбітних планів компанії-інвестора. Адже без місцевого ДП «Цар хліб» не можна уявити ні звичайного домашнього обіду, ні святкового застілля. Настав час коли й вітчизняний споживач вже купує не просто буханець, а саме той сорт, який йому до душі. А виробники не зупиняються на досягнутому — збільшують хлібобулочне розмаїття.

Крим.