у поштовому відділенні Кривого Рогу № 36 вам видадуть в’язку ключів, і ви, як справжній зломник, маєте підібрати підходящий
Пошта в усьому світі залишається найнадійнішим і найзахищенішим способом спілкування. І мільйони наших співгромадян щодня користуються її послугами. Але якщо взяти такий промисловий центр України, як Кривій Ріг, то тут типовим для під’їздів будинків є розбиті або закриті на «амбарні замки» поштові скриньки. Кореспонденцію крадуть.
У цій ситуації є вихід — створення індивідуальних скриньок. Але і така зручніcть у більшості випадків не працює. Приміром, у поштовому відділенні Кривого Рогу № 36 — більш ніж сто тридцять скриньок. У близько десяти відсотків з них немає справних замків. До речі, якщо орендуєте скриньку, вам видадуть чималу в’язку ключів, назвуть безліч номерів скриньок, і ви, як справжній зломник, повинні підібрати підходящий ключ. А у відділенні
№ 57 практично регулярно з індивідуальних скриньок зникає кореспонденція. Тобто тут не зовсім зрозуміло, чи вона зникає, чи взагалі не потрапляє до вашої скриньки.
Якість доставки — це окрема тема. Наприклад, вам замість повідомлення про посилку можуть покласти записку: «Ви повинні одержати посилку». Добре, якщо її покладуть до скриньки, а можуть і не покласти... Звичайно, те, що зникла передплачена газета, — не проблема. Хоча і газету шкода, тим паче, що Кривій Ріг вирізняється особливою «зоною неприступності» для українських ЗМІ. Такі видання, як «Правда України», «Урядовий кур’єр», «Голос України», тут не купиш вроздріб.
Та що казати про «рядові» відділення, коли на Головпоштамті міста у вихідний ви не зможете відправити факс. Бо у працівника, який «завідує» факсами, — вихідний. А на міському телеграфі, де факс має працювати, співробітник, теж відсутній, «з особистих причин». Не хотілося б нагадувати про те, що зв’язок факсом — один з найоперативніших способів передавання інформації, а буває, коли саме оперативність і потрібна. Ну добре, можна зрозуміти, що в усіх має бути вихідний. Але якщо брати будні того ж Головпоштамту, то така проста процедура, як відправлення листа, перетворюється на майже нездійсненне завдання. Причина: за безлічі «присутніх» працівників відправленням листів завідує лише одна людина. Йдеться про так звані рекомендовані листи, що є хоч якоюсь гарантією, що лист одержать. Звичайно, бажаючих відправити кореспонденцію чимало, і це виливається у втрату часу, витраченого на стояння в черзі. Це — усього лише дещиця всіх проблем, пов’язаних з роботою пошти, в масштабах країни їх набагато більше.
Кривій Ріг.