Із усіх конкурсів, де безпосередніми учасниками виступають журналісти, цей проект є унікальним, бо переможців визначають читачі, слухачі та глядачі. Наявність саме такого журі і є запорукою оцінки об’єктивної та чесної, свідоцтвом неупередженого погляду споживача інформації на процеси, що віддзеркалюють газетні шпальти, радіо- та телепередачі. З кожним роком зростає кількість учасників не тільки з України, а також із Росії та країн близького зарубіжжя.
Конкурс став уже традиційним, він набуває популярності та авторитету. Сподіваємося, що так буде і надалі.
Бажаю, щоб росла кількість учасників — а це й підтягнення наших засобів масової інформації до кращих традицій світової преси, телебачення та радіомовлення, пильнування кодексу професійної етики журналіста, солідарність працівників пера, камери та мікрофона.
Наш конкурс спрямований перш за все на те, щоб об’єднати всіх журналістів, незалежно від їх політичних поглядів, переконань. Головне на нашому святі — невимушене спілкування сотень журналістів із провідних ЗМІ України, Росії та близького зарубіжжя.
«Золоте перо» — це своєрідний аванс і водночас планка, яка не дозволяє працювати гірше, змушує ставити перед собою ще вищі творчі завдання. Надає наснаги для їх реалізації.
Отримати «Золоте перо» стало не тільки престижно, а й дуже корисно для ЗМІ, бо такі теле-, радіопрограми, газети, журнали привертають увагу партнерів та спонсорів.
Висловлюємо подяку за підтримку мережі туристичних агенцій «Галопом по Європах», якісними послугами котрої користуються вже більш як у 20 містах України.
Лариса МЕДІНА, президент конкурсу.