Ми працюємо на споживчому ринку, але не задля ринку як такого, а заради споживачів. Так сформулював мету діяльності ЗАТ «Оболонь» почесний президент компанії народний депутат України Олександр Слободян під час свята, влаштованого підприємством для представників мас-медіа. На вечірці, що відбулася у ресторані «Оболонь» на Подолі», відбулася церемонія нагородження переможців уже традиційного щорічного конкурсу журналістів. Його компанія розпочала ще 2003 року. Тоді головний приз — автомобіль — отримав молодий журналіст із Пирятина. Нині кількість призів, а відповідно й лауреатів було збільшено до шести. Цього року переможці отримали найсучасніші «знаряддя праці». Володарями чотирьох ноутбуків стали переможці в номінаціях «Кращий креативний матеріал» та «Краща форма подачі матеріалу». Ще два призи серед найкращих журналістських робіт було розіграно в лототроні.
Під час імпровізованої прес-конференції Олександр Слободян передбачив можливість незначного зростання цін на пиво в Україні, що пояснюється нестабільною економічною ситуацією та інфляцією у другій половині минулого року. «Коли зростають транспортні витрати, ціни на паливно-енергетичні ресурси, сировину та супутні матеріали, зрозуміло, що зростатимуть ціни й на основну продукцію. Реально, гадаю, на 5—10% за рік», — наголосив почесний президент.
2004 року ЗАТ «Оболонь» випустило 74,56 млн. декалітрів (дал) продукції, збільшивши виробництво на 22% порівняно з попереднім роком. Зокрема, в грудні 2004 року було випущено 5,5 млн. дал продукції. При цьому пива було випущено 3,95 млн. дал і приріст проти відповідного періоду 2003 року становив 25%. Всього у 2004 році ЗАТ «Оболонь» випустило 55 млн. дал пива, збільшивши виробництво на 23,8%. Також було випущено 19,5 млн. дал напоїв та мінеральної води, що на 17,1% більше, ніж за попередній рік.