Федеральний суд Канади відхилив апеляцію кіпрської TMR Energy про продовження арешту українського Ан-124-100 «Руслан», що належить компанії Авіаційного науково-технічного комплексу імені Антонова, і звільнив літак з-під арешту. 
Схоже, після цього рішення закінчилася епопея з узятим під варту в позаминулому році великовантажним транспортником. За словами головного конструктора АНТК Дмитра Ківи, є рішення про звільнення «Руслана» і, отже, немає жодних юридичних перешкод для того, щоб забрати з Канади літак: «Туди ми делегували команду, що доставить «Руслан» в Україну, якщо, звичайно, рішення це вкотре не буде скасовано».
Авіалайнер було затримано в Канаді за борги Фонду держмайна перед компанією TMR Energy ltd. Ще один Ан-124-100 з цієї самої причини заарештовано в Бельгії. Відтоді Україна добивається в судах рішення про їх звільнення. На АНТК ім. Антонова мають намір вимагати компенсації за тривалий простій транспортника. За підрахунками, сумарний обсяг збитків авіакомпанії «Авіалінії Антонова» у 2003—2004 роках у зв’язку з арештом двох «Русланів» становить майже 100 мільйонів доларів. Крім того, через арешти втрачено тендер НАТО, оцінюваний у півмільярда доларів. У 2004 році обсяги перевезень компанії, порівняно з 2003-м, знизилися на 40 відсотків — побоюючись подальших арештів, на «Антонові» відмінили усі польоти до Північної Америки та Західної Європи. Чимало фахівців АНТК пов’язують арешти авіалайнерів з деструктивною політикою, що виходить з адміністрації екс-президента, спрямованою на розвалення «Авіаліній Антонова» з наступною «прихватизацією» прибуткової компанії вітчизняними олігархами.