Стверджують, що дерев’яний Півень — прихильник кричущого різнобарв’я, полюбляє яскраві, соковиті кольори, особливо шаленіє від синього й зеленого, жовтогарячого та шоколадного, не рівно дихає до мідного, ясно-червоного й золотого. Та новорічної ночі не обов’язково нагадувати палітру художника-авангардиста. По-перше, рік Півня починається тільки з 4 лютого. А по-друге, достатньо просто до ранку дефілювати з екзотичним коктейлем у руці (до речі, «коктейль» у перекладі з французької й означає «хвіст півня»!) — і пернатий та дзьобатий талісман буде задоволений.
А хіт сезону «весна—літо-2005» — це стиль 60-х. Трішки зухвального мінімалізму з графічним малюнком і рукавом 3/4. А ще краще — зворушливо-романтична жіночність, майже гламурна ляльковість. Для панночок стануть актуальними Х-подібний силует, підкреслена широким паском талія, спідниці-годе та кльош до колін. Малюнок: принти, смужки. Тканини: шифони, жакарди, твиди, атласи, велюр, тонкий трикотаж... Оригінальні домінанти — декольте, пір’я, оторочка з хутра, яскраві деталі. А джентльменам запропоновано образ мачо, що вештається узбережжям лагідного моря, попиваючи ті ж таки коктейлі (доведеться звикати до білих полотняних костюмів і квітчастих сорочок).
Запропонувавши таке розмаїття кольорів і фактур, вітчизняні дизайнери були дещо спантеличені тим, що протягом кількох останніх місяців модний колір визначали не вони, а... політичні уподобання українців. Принаймні до такої популярності помаранчевого вони виявилися неготовими...
Ближче до лютого — не дивуйтеся! — напевне з’являться колекції купальників. Адже люди стали багато мандрувати, і багато хто цього часу вирушить до тепла та сонця.
У лютому—березні модне життя завирує: нові покази, «Сезони моди», «Київський подіум», численні спеціалізовані виставки. Відбудеться кілька творчих конкурсів і для молодих дизайнерів... Літо — сезон відпочинку і пошуків натхнення для осінніх колекцій. А восени погляди знову буде прикуто до подіумів.
Біля подіумів чергувала Юлія ПОТАПЕНКО.